GuidZP400 |
472ccfa4-2408-484a-a4e5-4bdf7128d24a
|
Biuletyn |
556829-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk
|
Regon |
32588300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rudolfa Weigla
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-114
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 709 997
|
Zamawiajacy fax |
713 709 997
|
Zamawiajacy email |
zp@iitd.pan.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.iitd.pan.wroc.pl, bip.iitd.pan.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
www.iitd.pan.wroc.pl, bip.iitd.pan.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Płatne ze środków: NCBR ,,Opracowanie i wdrożenie preparatu bakteriofagowego wykorzystywanego w leczeniu oraz profilak-tyce zgnilców czerwiu pszczoły miodnej” POIR.04.01.04-00-0126/16-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iitd.pan.wroc.pl, bip.iitd.pan.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iitd.pan.wroc.pl, bip.iitd.pan.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej Polskiej Akademii Nauk we Wrocławiu ul. R. Weigla 12, 53-114 Wrocław pok. 152.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów zużywalnych.
|
Numer referencyjny |
SZP/09/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
14
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego „Oświadczenia Wykonawcy składanego do postępowania w sprawie zamówienia publicznego”, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego „Oświadczenia Wykonawcy składanego do postępowania w sprawie zamówienia publicznego”, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla części od 1 do 14 co najmniej jednej (1) dostawy, tożsamej z przedmiotem zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż dla:
- części 1 - 10 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 2 - 40 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 3 - 6 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 4 - 12 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 5 - 5 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 6 - 1 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 7 - 2 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 8 - 8 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 9 - 8 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 10 - 40 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 11 - 100 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 12 - 6 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 13 - 6 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty,
- części 14 - 3 000,00 złotych brutto każda, w sposób należyty.
b) POTENCJAŁ TECHNICZNY.
- Za spełnienie warunku dla części od 1 do 11 Zamawiający uzna dostarczenie po 1 egz. „próbki” materiałów stanowiących przedmiot zamówienia.
- Za spełnienie warunku dla części 1 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę: dokumentu/certyfikatu CE lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 2 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę: dokumentu/certyfikatu CE lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 3 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę: dokumentu/certyfikatu sterylności w każdym opakowaniu lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 4 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę:
- dokumentu/certyfikatu zgodności z normą ISO 9001 lub inny dokument równoważny oraz
- dokumentu/certyfikatu zgodności z normą ISO 13485 lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 8 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę:
- dokumentu/certyfikatu ISO 7864 lub inny dokument równoważny
- dokumentu/certyfikatu CE lub inny dokument równoważny
- Za spełnienie warunku dla części 9 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę:
- dokumentu/certyfikatu zgodności z normą ISO 788-6 lub inny dokument równoważny,
- dokumentu/certyfikatu CE lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 10 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę:
- dokumentu/certyfikatu zgodności z normą ISO 788-6 lub inny dokument równoważny,
- dokumentu/certyfikatu CE lub inny dokument równoważny,
- Za spełnienie warunku dla części 11 Zamawiający uzna posiadane przez Wykonawcę:
- w każdym opakowaniu certyfikat sterylności i kalibracji, potwierdzający identyczność wszystkich pętli ez lub inny dokument równoważny,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ,
b) dla części 1: dokument/certyfikat CE lub inny dokument równoważny,
c) dla części 2: dokument/certyfikat CE lub inny dokument równoważny,
d) dla części 3: dokument/certyfikat sterylności w każdym opakowaniu lub inny dokument równoważny,
e) dla części 4:
- dokument/certyfikat zgodności z normą ISO 9001 lub inny dokument równoważny oraz
- dokument/certyfikat zgodności z normą ISO 13485 lub inny dokument równoważny,
f) dla części 8:
- dokument/certyfikat ISO 7864 lub inny dokument równoważny
- dokument/certyfikat CE lub inny dokument równoważny
g) dla części 9:
- dokument/certyfikat zgodności z normą ISO 788-6 lub inny dokument równoważny,
- dokument/certyfikat CE lub inny dokument równoważny,
h) dla części 10:
- dokument/certyfikat zgodności z normą ISO 788-6 lub inny dokument równoważny,
- dokument/certyfikat CE lub inny dokument równoważny,
i) dla części 11:
- w każdym opakowaniu certyfikat sterylności i kalibracji, potwierdzający identyczność wszystkich pętli ez lub inny dokument równoważny,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia składa: - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu o składania ofert, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w pkt III.5) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 9 032,56 złotych dla wszystkich części w tym dla:
a) części 1 w wysokości: 357,75 złotych,
b) części 2 w wysokości: 1320,00 złotych,
c) części 3 w wysokości: 204,00 złotych,
d) części 4 w wysokości: 504,50 złotych,
e) części 5 w wysokości: 154,10 złotych,
f) części 6 w wysokości: 53,10 złotych,
g) części 7 w wysokości: 89,27 złotych,
h) części 8 w wysokości: 241,50 złotych,
i) części 9 w wysokości: 241,50 złotych,
j) części 10 w wysokości: 1 254,34 złotych,
k) części 11 w wysokości: 4 125,00 złotych,
l) części 12 w wysokości: 187,50 złotych,
m) części 13 w wysokości: 187,50 złotych,
n) części 14 w wysokości: 112,50 złotych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej i mogą być dokonane w szczególności w zakresie:
1) istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu umowy,
2) gdy nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT, ulec zmianie może wynagrodzenie Wykonawcy w takim zakresie w jakim będzie to wynikało z przepisów,
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
4) w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji przedmiotu umowy; wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak
niż o czas trwania tych okoliczności, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
5) w wypadku, gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub
Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp., przy
czym zmiany takie nie wymagają formy aneksu,
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Pod pojęciem „Siła Wyższa” Strony rozumieją: Zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe,
epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej Strony o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże
inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z umowy, w takim zakresie, w jakim jest to faktycznie uzasadnione, musi podjąć również wszystkie alternatywne
działania zmierzające do wykonania umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej.
7) zmiany warunków płatności, przy czym w/w zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
8) zmiany polegające na zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego,
9) zmiany osoby wskazanej przez wykonawcę w ofercie wykonawcy stanowiącym załącznik do niniejszej umowy wykonującej czynności będące przedmiotem umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Falkony 15 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Falkony 50 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Głaszczki typu L
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na mocz
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Szalki Petriego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Łódeczki wagowe 7 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Łódeczki wagowe 100 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Igły iniekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki iniekcyjna 10 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki iniekcyjne 20 ml
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Ezy sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Kasety ultrafiltracyjne MWCO: 5 000 Da
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kasety ultrafiltracyjne MWCO: 10 000 Da
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Kasety ultrafiltracyjne MWCO: 30 000 Da
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
| |