GuidZP400 |
368fe479-13ef-4b71-aaf5-24c5b7958a5d
|
Biuletyn |
558878-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
|
Regon |
13003050000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Inflancka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 697 31 10,
|
Zamawiajacy fax |
22 697 31 11
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@inflancka.pl,
|
Adres strony url |
www.ipzp.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Inflancka - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych pakietów porodowych
|
Numer referencyjny |
P/11/PAKPOR/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych pakietów porodowych dla Szpitala, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. Formularz ofertowy (według wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ);
b. Formularz asortymentowo- cenowy oferowanego Pakietu - (według wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ);
c. Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika
innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
d. Ew. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość brutto umowy nie może ulec zmianie).
b) terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu trwania umowy);
c) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
d) zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy,
e) zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego,
f) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”,tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) .
g) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
h) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy materiałów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
|
IV 4 4 data |
2019-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|