Sprzęt i drobny asortyment komputerowy

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560500-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa sprzętu i drobnego asortymentu komputerowego tj. dostawa sprzętu, drobnego asortymentu komputerowego oraz licencji do oprogramowania użytkowego na potrzeby Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o.
1. Jeśli w opisach Sprzętu występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży.
Sprzęt dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć Sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta).
Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferowany w dniu sprzedaży Sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Oferowany asortyment musi być objęty gwarancją producenta przez okres min. 12 miesięcy, z wyjątkiem przypadków, gdzie specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) – określa inne warunki gwarancji dla danego Sprzętu. Okres gwarancji będzie liczony od daty dostawy Sprzętu.
Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą całego przedmiotu zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5dda0d8e-9292-46e5-a200-6f4dc6a0b384
Biuletyn 560500-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Regon 16441803000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 211 470
Zamawiajacy fax 223 211 406
Zamawiajacy email przetargi@attis.com.pl
Adres strony url www.attis.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego art 3 ust.1 pkt 3 lit a)
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.attis.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt i drobny asortyment komputerowy
Numer referencyjny DFA.26.ZP.D.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa sprzętu i drobnego asortymentu komputerowego tj. dostawa sprzętu, drobnego asortymentu komputerowego oraz licencji do oprogramowania użytkowego na potrzeby Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. 1. Jeśli w opisach Sprzętu występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży. Sprzęt dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć Sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany w dniu sprzedaży Sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Oferowany asortyment musi być objęty gwarancją producenta przez okres min. 12 miesięcy, z wyjątkiem przypadków, gdzie specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) – określa inne warunki gwarancji dla danego Sprzętu. Okres gwarancji będzie liczony od daty dostawy Sprzętu. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą całego przedmiotu zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: deklaracji zgodności CE dla poz. 22,23,24,25,27,29,30,31,34 z zał. nr 5 do SIWZ z podaniem, których pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment, 3) wypełniony formularz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełniony przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z zamówieniem, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej Umowy: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2) zmiana miejsca dostaw (na terenie Warszawy), z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiany terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenia go, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy; 4) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 5) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. 6) W przypadku zaprzestania wytwarzania lub okresowego wstrzymania wytwarzania produktu będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zastąpienie produktu objętego niniejszą umową odpowiednikiem, pod warunkiem że będzie on równoważny pod względem parametrów technicznych i za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin dostawy cząsteczkowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)