Zakup, opracowanie graficzne, druk i dostawy materiałów informacyjnych i promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w dwóch częściach

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561363-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, opracowanie graficzne, druk i dostawy materiałów informacyjnych i promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
1) Część 1 – Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
2) Część 2 – Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

W zakresie części 2 (drugiej) zamówienia dot. Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów urządzeń, którzy przy realizacji robót wskazanych w OPZ wykonywać będą czynności w zakresie: przygotowanie do druku i druk materiałów informacyjnych, polegające na wykonywaniu pracy
w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (pkt. XVIII SIWZ).

Zamawiający zastrzega, że Przyjmujący Zamówienie w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, za pośrednictwem konta znajdującego się na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze PL6762129505.

Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb743a25-fdec-4c50-a948-d9e1f3d5423c
Biuletyn 561363-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Regon 35711407500000
Zamawiajacy adres ulica pl. Na Stawach
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48124227110
Zamawiajacy fax +48124229785
Zamawiajacy email ecud@wup-krakow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu Województwa Małopolskiego na 2019 rok.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, opracowanie graficzne, druk i dostawy materiałów informacyjnych i promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w dwóch częściach
Numer referencyjny PZ.271.1.7.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, opracowanie graficzne, druk i dostawy materiałów informacyjnych i promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część 1 – Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie 2) Część 2 – Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie W zakresie części 2 (drugiej) zamówienia dot. Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów urządzeń, którzy przy realizacji robót wskazanych w OPZ wykonywać będą czynności w zakresie: przygotowanie do druku i druk materiałów informacyjnych, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108), w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (pkt. XVIII SIWZ). Zamawiający zastrzega, że Przyjmujący Zamówienie w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający jest upoważniony do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, za pośrednictwem konta znajdującego się na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze PL6762129505. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 163260,16
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dotyczy części 1 - zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 3 dostawy materiałów promocyjnych, każda z dostaw na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto. dotyczy części 2 - zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu graficznym i druku materiałów informacyjnych, każda z usług na kwotę co najmniej 15 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu w przypadku części 1 - wykaz dostawa materiałów promocyjnych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę co najmniej 30 000,00 zł każda, wraz z podaniem przedmiotu dostawy, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. w przypadku części 2 - wykaz usług polegających na opracowaniu graficznym i druku materiałów informacyjnych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę co najmniej 15 000,00 zł każda, wraz z podaniem przedmiotu usługi, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację umowy, tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki itp. (tzw. siła wyższa) o tyle dni, ile trwały wydarzenia uniemożliwiające realizację umowy, zmiana terminu wykonania usługi jest możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym leżących po stronie Zamawiającego o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację umowy (np. przedłużająca się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), zmiana ceny w związku ze zmianą stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów prawa lub uzyskania interpretacji przepisów w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie różnicy między podatkiem obliczonym wg starej stawki a obliczonym wg nowej. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. RODO informuję, że: Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy z siedzibą w Krakowie przy Placu Na Stawach 1. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@wup-krakow.pl, telefonicznie pod numerem 12 42 87 870 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Pozostałe informacje w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale XXI SIWZ.
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)