Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby BK – filia nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Biblioteka Kraków
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561486-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla lokalu Biblioteki Kraków – filia nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in. następujących mebli wraz z montażem: lada biblioteczna i zabudowa pod ścianą, regał wysoki i niski, siedzisko z zaokrąglonymi brzegami, biurka pod komputery
i drukarkę, regały montowane na końcu regałów wolnostojących, płyty meblowe montowane na końcu regałów wolnostojących, regały wolnostojące dwustronne – niskie (trzypułkowe), zabudowa pod katalog, płyta na opis księgozbioru, regał drewnopodobny, regały wolnostojące - dwustronne – niskie, wymiana pleców w regałach pomarańczowych - wysokich, płyty na opis księgozbioru, regał pomarańczowy, regał drewnopodobny 80 cm, regał a la komoda – dwuczęściowy, regał niski dla dzieci, siedzisko (sofka) dla dzieci, pufy dla dzieci, zabudowa mebli kuchennych, zabudowa regału obok szafek kuchennych, biurko bibliotekarza, zabudowa szafy przed toaletą, zabudowa ponad Geberitem.
Z Opisu Przedmiotu Zamówienia (zał. 6) zostają wyłączone pozycje:
- pozycja nr 2 - siatka metalowa na ścianie przy ladzie,
- pozycja nr 24 - siatka pomiędzy częścią dla dzieci a regałem a la komoda,
- pozycja nr 27 - metalowy stelaż montowany do ściany do wieszania wieszaków z magazynami,
- pozycja nr 36 - siatka zawieszana na ścianie na informacje dla bibliotekarza.
Powyższych pozycji należy nie wyceniać, ponieważ nie są przedmiotem postępowania.
b) Szczegółowy zakres dostawy i opis minimalnych parametrów dla sprzętu – zawiera załącznik nr 6 – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 7 – Widoki pomieszczeń (wizualizacje).
c) Na przedmiotowe dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić:
Na przedmiotowe meble – minimum 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 24 m-ce zostaną odrzucone.
d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi).
e) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. „procedurę odwróconą”, określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
f) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1460aa7-492e-471a-bc28-bcceef7675cb
Biuletyn 561486-N-2019
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Kraków
Regon 36621034300000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-154
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 6189100
Zamawiajacy email zamowienia@biblioteka.krakow.pl
Adres strony url www.biblioteka.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biblioteka.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biblioteka.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biblioteka Kraków, Pl. Jana Nowaka - Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków - sekretariat (pokój nr 102)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby BK – filia nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie
Numer referencyjny DZP.26.3.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla lokalu Biblioteki Kraków – filia nr 10 przy al. 29 listopada 59 w Krakowie. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in. następujących mebli wraz z montażem: lada biblioteczna i zabudowa pod ścianą, regał wysoki i niski, siedzisko z zaokrąglonymi brzegami, biurka pod komputery i drukarkę, regały montowane na końcu regałów wolnostojących, płyty meblowe montowane na końcu regałów wolnostojących, regały wolnostojące dwustronne – niskie (trzypułkowe), zabudowa pod katalog, płyta na opis księgozbioru, regał drewnopodobny, regały wolnostojące - dwustronne – niskie, wymiana pleców w regałach pomarańczowych - wysokich, płyty na opis księgozbioru, regał pomarańczowy, regał drewnopodobny 80 cm, regał a la komoda – dwuczęściowy, regał niski dla dzieci, siedzisko (sofka) dla dzieci, pufy dla dzieci, zabudowa mebli kuchennych, zabudowa regału obok szafek kuchennych, biurko bibliotekarza, zabudowa szafy przed toaletą, zabudowa ponad Geberitem. Z Opisu Przedmiotu Zamówienia (zał. 6) zostają wyłączone pozycje: - pozycja nr 2 - siatka metalowa na ścianie przy ladzie, - pozycja nr 24 - siatka pomiędzy częścią dla dzieci a regałem a la komoda, - pozycja nr 27 - metalowy stelaż montowany do ściany do wieszania wieszaków z magazynami, - pozycja nr 36 - siatka zawieszana na ścianie na informacje dla bibliotekarza. Powyższych pozycji należy nie wyceniać, ponieważ nie są przedmiotem postępowania. b) Szczegółowy zakres dostawy i opis minimalnych parametrów dla sprzętu – zawiera załącznik nr 6 – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zał. nr 7 – Widoki pomieszczeń (wizualizacje). c) Na przedmiotowe dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić: Na przedmiotowe meble – minimum 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 24 m-ce zostaną odrzucone. d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). e) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. „procedurę odwróconą”, określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. f) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Marian Prażmowski – Dział Administracji i Spraw Majątkowych, tel. (012) 61 89 152 (sprawy techniczne) oraz Miłosz Świda – Dział Zamówień Publicznych, tel. (012) 61 89 151 (sprawy proceduralne).
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 dostawę (odrębne zlecenie / umowa) dotyczące mebli dla instytucji publicznych na łączną kwotę min. 20.000 zł. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik do SIWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. wymienionych poniżej: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg zał. nr 5; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3; b) oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólna ofertę składa odrębnie) – wg zał. nr 4; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty – wg zał. 1; 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie o którym mowa w punkcie 2 w cz. IV SIWZ. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 dotyczące tych podmiotów. 8. Dokumenty wymagane w specyfikacji i ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst warunki zmiany podano we wzorze umowy lub SIWZ
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferty należy składać na adres: Biblioteka Kraków, Pl. Jana Nowaka – Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, sekretariat (pokój nr 102). 2. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (D. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuje, że: - administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Biblioteka Kraków, pl. Jana Nowaka – Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, e-mail: sekretariat@biblioteka.krakow.pl - inspektorem ochrony danych osobowych w Bibliotece Kraków jest Pan Paweł Kmiecik, e-mail: iod@biblioteka.krakow.pl Szczegóły patrz zał. nr 9 do SIWZ.

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)