Wyroby medyczne: implanty szczękowo-twarzowe, dystraktory, narzędzia i osprzęt do aparatury medycznej.

Publication date 2019-06-17
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562094-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331332000, 331320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

- Zadanie nr 1. Osprzętu do wiertarki MICROSPEE Uni prod. AESCULAP. łącznie 30 pozycji w zadaniu. Dysze, brzeszczoty, frezy różne rodzaje itp.
- Zadanie nr 2 – Implanty do chirurgii szczękowej – mikropłytki i mikrowkręty tytanowe łącznie 5 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 3 - Dystraktory podniebienne z tytanu różne rodzaje łącznie 6 pozycji w zadaniu
- Zadanie nr 4 - Oprzyrządowanie do Infant Flow – komora nawilżacza - rodzaj pierwszy 300 szt.; rodzaj drugi 150 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 452bf763-d9cb-4440-8690-80eff6c34de3
Biuletyn 562094-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Wyroby medyczne: implanty szczękowo-twarzowe, dystraktory, narzędzia i osprzęt do aparatury medycznej.
Numer referencyjny SZP-332-36PN-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 1. Osprzętu do wiertarki MICROSPEE Uni prod. AESCULAP. łącznie 30 pozycji w zadaniu. Dysze, brzeszczoty, frezy różne rodzaje itp. - Zadanie nr 2 – Implanty do chirurgii szczękowej – mikropłytki i mikrowkręty tytanowe łącznie 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 3 - Dystraktory podniebienne z tytanu różne rodzaje łącznie 6 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 4 - Oprzyrządowanie do Infant Flow – komora nawilżacza - rodzaj pierwszy 300 szt.; rodzaj drugi 150 szt.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. W celu potwierdzenia, że oferowany produkt w zadaniu odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania nr od 1 do 4 - w przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE Dot. ppkt 3.1 – dopuszcza się załączenie do oferty stosownego oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu oraz zdeklaruje, że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. 3.2 Dotyczy zadania Nr 1, 4 - aparatura medyczna, do której kupowany jest osprzęt znajduje się na wyposażeniu Szpitala i stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający wymaga zaoferowania wyłącznie produktów oryginalnych i fabrycznie nowych do ww urządzeń i dedykowanych przez producenta tego urządzenia. Nie dopuszcza oferowania osprzętu regenerowanego i równoważnego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje asortyment producenta innego niż producenta urządzenia lub osprzętu przez niego dedykowanego, z którym zaoferowany asortyment musi być kompatybilny, niezależnie musi w ofercie złożyć oświadczenie producenta oferowanego asortymentu, że produkty te są w pełni kompatybilne z danym urządzeniem i akceptowalne przez producenta urządzenia posiadanego przez Szpital, i że nie spowodują one usterek w jego działaniu, uszkodzeń, utraty uprawnień autoryzacyjnych z tyt. rękojmi itp. 33. Dotyczy zadania nr 4 – wymagane jest złożenie próbek oferowanego asortymentu – po jednej sztuce do poz. nr 1 i poz. nr 2 w zadaniu.
Inne dokumenty niewymienione . Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 1.7 zmiany postanowień umowy zawsze jeśli są one korzystne dal Zamawiającego w szczególności w przypadku obniżenia ceny za przedmiot zamówienia 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 6.W przypadku, gdy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. d) stawki podatku od towarów i usług, Wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 6 a), b) c), d).
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Osprzęt do wiertarki MICROSPEE Uni prod. AESCULAP. Łącznie 30 pozycji w zadaniu. Dysze, brzeszczoty, frezy różne rodzaje itp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33133200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Implanty do chirurgii szczękowej – mikropłytki i mikrowkręty tytanowe, łącznie 5 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33132000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dystraktory podniebienne z tytanu różne rodzaje łącznie 6 pozycji w zadaniu – 50 kpl
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Oprzyrządowanie do Infant Flow – komora nawilżacza - rodzaj pierwszy 300 szt.; rodzaj drugi 150 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)