Zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP, SIMPLE_ERP oraz systemu RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa

Publication date 2019-06-17
End date 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • System obrazowania i archiwizowania,
  • Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561957-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 481800003, 484510004, 720000005, 483290000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE_ERP oraz systemu RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa.
2. Zamawiający przedmiot zamówienia określił w 6 Pakietach:
Pakiet nr 1: Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel, Planowanie Pracy dla 8 stanowisk dostępu.
Pakiet nr 2: Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE_ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego.
Pakiet nr 3: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu ESKULAP.
Pakiet nr 4: Serwis programu ESKULAP obejmujący 7h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie).
Pakiet nr 5: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
Pakiet nr 6: Serwis Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed899b30-1931-40c1-95cf-26090a4f044a
Biuletyn 561957-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00030660900000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48(61)2973600
Zamawiajacy fax +48(61)2960079
Zamawiajacy email mariasak@szpital.oborniki.info
Adres strony url www.szpital.oborniki.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.oborniki.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach (pokój nr 2), ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP, SIMPLE_ERP oraz systemu RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa
Numer referencyjny ZPD/03/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE_ERP oraz systemu RIS/ PACS będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa. 2. Zamawiający przedmiot zamówienia określił w 6 Pakietach: Pakiet nr 1: Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel, Planowanie Pracy dla 8 stanowisk dostępu. Pakiet nr 2: Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE_ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego. Pakiet nr 3: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu ESKULAP. Pakiet nr 4: Serwis programu ESKULAP obejmujący 7h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie). Pakiet nr 5: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK. Pakiet nr 6: Serwis Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 i 3.1 do SIWZ. 2) Oświadczenie na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, informujące czy wybór Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 3 i 3.1 do SIWZ. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48451000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 1: od dnia 05.07.2019r. z wybranym Wykonawcą przez okres 24 m-cy
Zalacznik krotki opis Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel, Planowanie Pracy dla 8 stanowisk dostępu. Zakres: 1. Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami. 2. Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. 3. Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostęp do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian. 4. Możliwość zgłaszania poprzez portal internetowy producenta informacji o wykrytych błędach lub sugestiach Zamawiającego w zakresie oprogramowania SIMPLE_ERP na portalu producenta firmy Simple S.A.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 2: od dnia 05.07.2019r. z wybranym Wykonawcą przez okres 24 m-cy,
Zalacznik krotki opis Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE_ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego. Zakres: 1. Serwis systemu SIMPLE_ERP z następującymi obwarowaniami: 1) Helpdesk telefoniczny dostępny, co najmniej w godzinach 8.00-16.00, 3) Zdalny monitoring systemu 2. 24 Miesięczne wsparcie techniczne systemu SIMPLE_ERP w zakresie 5h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, nie wykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym okresie z tym że okresem rozliczeniowym jest kwartał, w ramach których wykonywane będą następujące czynności: 1) pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem, 2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych 3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, 4) dostosowywanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp. 5) konsultacje uzupełniające/ pomoc użytkownikom w obsłudze systemu, 6) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników, 7) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 3: od dnia 05.07.2019r przez okres 24 m-cy lub krótszy do zmiany oprogramowania medycznego związanego z wdrożeniem projektu unijnego „wyposażenie środowisk informatycznych wojewódzkich, powiatowych i miejskich podmiotów leczniczych w narzędzia informatyczne umożliwiające wdrożenie EDM oraz stworzenie sieci wymiany danych między podmiotami leczniczymi samorządu województwa”
Zalacznik krotki opis Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu ESKULAP. Zakres: a) Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, b) Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. c) Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostęp do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 4: od dnia 05.07.2019r przez okres 24 m-cy lub krótszy do zmiany oprogramowania medycznego związanego z wdrożeniem projektu unijnego „wyposażenie środowisk informatycznych wojewódzkich, powiatowych i miejskich podmiotów leczniczych w narzędzia informatyczne umożliwiające wdrożenie EDM oraz stworzenie sieci wymiany danych między podmiotami leczniczymi samorządu województwa”,
Zalacznik krotki opis Serwis programu ESKULAP obejmujący 7h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie). Zakres: 1. Serwis systemu ESKULAP z następującymi obwarowaniami: 1) Helpdesk telefoniczny dostępny, co najmniej w godzinach 8.00-16.00, 3) Zdalny monitoring systemu 2. 24 miesięczne lub krótsze do zmiany oprogramowania medycznego związanego z wdrażaniem projektu unijnego „wyposażenie środowisk informatycznych wojewódzkich, powiatowych i miejskich podmiotów leczniczych w narzędzia informatyczne umożliwiające wdrożenie EDM oraz stworzenie sieci wymiany danych między podmiotami leczniczymi samorządu województwa” wsparcie techniczne systemu Eskulap w zakresie 7h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, (miesięczne) nie wykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym okresie z tym, że okresem rozliczeniowym, jest kwartał, w ramach których wykonywane będą następujące czynności: 1) pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem, 2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych 3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, 4) dostosowywanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp. 5) konsultacje uzupełniające/ pomoc użytkownikom w obsłudze systemu, 6) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników, 7) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48329000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 5: od dnia 01.08.2019r przez okres 24 m-cy.
Zalacznik krotki opis Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK. Zakres: a) Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, b) Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. c) Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostęp do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa obowiązywać będzie: a) Pakiety 6: od dnia 01.08.2019r przez okres 24 m-cy.
Zalacznik krotki opis Serwis Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK. Zakres: a) Dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia pomocy przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemu w godz. 8:00-16:00. b) Usuwanie awarii Systemu i błędów w działaniu Systemu w czasie 7h od chwili zgłoszenia. c) Pomoc przy usuwaniu błędów generowanych przez Zamawiającego w liczbie 4h miesięcznie wsparcia/prac serwisowych, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc. d) Gotowość do realizacji prac wdrożeniowych, aktualizacji oprogramowania w godzinach 08:00 – 16:00 w dni robocze. e) Aktualizacja bazy danych (wykonywane ze względu na wymagania systemu). f) Uaktualnienie systemu operacyjnego serwera (wykonywane ze względu na wymagania systemu). g) Update nowych wersji systemu w okresie obowiązywania umowy. h) Dostosowywanie Systemu do wymogów sprawozdań określonych przez NFZ. i) Dodatkowa wizyta w zakresie jednego dnia roboczego Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego (wykraczająca poza konieczne wizyty serwisowe) w godzinach 08:00 – 16:00 w dni robocze.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena za 1h pracy ponad limit
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)