Dostawa środków ochrony indywidualnej.

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież specjalna,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562681-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 188000007, 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa środków ochrony indywidualnej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych, CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa rękawic specjalnych, CZĘŚĆ Nr 3 – dostawa kominiarek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb9b31c5-e77c-493d-8c77-370341967249
Biuletyn 562681-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url https://www.sapsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej.
Numer referencyjny ST-IV.2370.16.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa środków ochrony indywidualnej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych, CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa rękawic specjalnych, CZĘŚĆ Nr 3 – dostawa kominiarek.
Cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-14T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy części Nr 1, 2, 3. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany załącznik Nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów: a) ważne certyfikaty oceny typu UE wraz ze sprawozdaniami z badań stanowiącymi załącznik do nich - dotyczy części Nr 1, 2, 3, b) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z zm.) - dotyczy części Nr 1, 2, 3, c) ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem oceny typu UE, jeżeli certyfikat UE jest starszy niż rok kalendarzowy licząc od dnia składania ofert - dotyczy części Nr 1, 2, 3, d) raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry, jeżeli nie są one zawarte w ww. dokumentach - dotyczy części Nr 1, 2, 3.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, 2) oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Rozdziału V pkt 11 SIWZ, 3) w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część Nr 1: 1.500,00 zł, Część Nr 2: 500,00 zł, Część Nr 3: 200,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmiana określonego typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tymże cena wskazana w §2 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie, 3) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym również dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu umowy zgodnych z obowiązującymi normami, 4) zmiana przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy lub miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku koszty związane z przedmiotową zmianą obciążają Wykonawcę, 5) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa, 6) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 1 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic specjalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kominiarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 3.
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji oferowanej na przedmiot zamówienia
Znaczenie 23,00
  
Kryteria Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 2,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)