| GuidZP400 | 
						
															cb9b31c5-e77c-493d-8c77-370341967249
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															562681-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															17343300000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Czechosłowacka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															27
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Poznań
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															61-459
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															618 355 900
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															618 301 191
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@sapsp.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															https://www.sapsp.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Tak. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa środków ochrony indywidualnej.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ST-IV.2370.16.2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															3 części
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa środków ochrony indywidualnej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych, CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa rękawic specjalnych, CZĘŚĆ Nr 3 – dostawa kominiarek.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															18800000-7
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-08-14T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - dotyczy części Nr 1, 2, 3.
Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami).
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany załącznik Nr 6 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów:
a) ważne certyfikaty oceny typu UE wraz ze sprawozdaniami z badań stanowiącymi załącznik do nich - dotyczy części Nr 1, 2, 3,
b) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji 
z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów 
do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z zm.) - dotyczy części Nr 1, 2, 3,
c) ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem oceny typu UE, jeżeli certyfikat UE  jest starszy niż rok kalendarzowy licząc od dnia składania ofert - dotyczy części 
Nr 1, 2, 3,
d) raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry, jeżeli nie są one zawarte w ww. dokumentach - dotyczy części Nr 1, 2, 3.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych 
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 
musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Do oferty należy załączyć:
1) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu,
2) oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Rozdziału V pkt 11 SIWZ,
3) w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. 
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania 
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część Nr 1: 1.500,00 zł, Część Nr 2: 500,00 zł, Część Nr 3: 200,00 zł.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiana określonego typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tymże cena wskazana w §2 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie,
3) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym również dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu umowy zgodnych z obowiązującymi normami,
4) zmiana przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy lub miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku koszty związane z przedmiotową zmianą obciążają Wykonawcę,
5) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
6) w przypadku propozycji zmiany umowy  pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez Wykonawcę odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-06-26T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa butów strażackich specjalnych skórzanych.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					18800000-7
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2019-08-14T00:00:00+02:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 1 do SIWZ.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 1.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa rękawic specjalnych.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					18410000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2019-08-14T00:00:00+02:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 2.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa kominiarek.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					18410000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2019-08-14T00:00:00+02:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku Nr 3 do SIWZ.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części Nr 3.
																			 | 
								
														
						|   |   |