Dostawa wyrobów medycznych dotyczących materiałów opatrunkowych określonych w 4 pakietach.

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562879-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dotyczących materiałów opatrunkowych określonych w 4 pakietach:
-Pakiet nr 1: Uniwersalne zestawy do zabiegów torakochirurgicznych;
-Pakiet nr 2: Opatrunki hydrożelowe i hydroaktywne opatrunki z pianki poliuretanowej;
-Pakiet nr 3: Film do mocowania opatrunku z portem;
-Pakiet nr 4: Fartuchy sterylne, sterylne osłony, pokrowce na przewody, folia operacyjna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 182138c5-787a-4804-b98b-f079db77ed37
Biuletyn 562879-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 000288490
Zamawiajacy adres ulica ul. Płocka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-138
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 43 12 312,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email m.jaroszewska@igichp.edu.pl,
Adres strony url www.igichp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych dotyczących materiałów opatrunkowych określonych w 4 pakietach.
Numer referencyjny AP.26.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dotyczących materiałów opatrunkowych określonych w 4 pakietach: -Pakiet nr 1: Uniwersalne zestawy do zabiegów torakochirurgicznych; -Pakiet nr 2: Opatrunki hydrożelowe i hydroaktywne opatrunki z pianki poliuretanowej; -Pakiet nr 3: Film do mocowania opatrunku z portem; -Pakiet nr 4: Fartuchy sterylne, sterylne osłony, pokrowce na przewody, folia operacyjna.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania: 1. próbki wraz z etykietami w języku polskim po 2 szt./ zestawy do każdej pozycji ze wszystkich pakietów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. na potwierdzenie spełnienia parametrów wymienionych w SIWZ karty danych technicznych dla przedmiotu zamówienia wymienionego w Pakiecie Nr 1.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony oprócz zmian wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają zmiany w umowie również w zakresie: 1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony; 2) zmiany na nowy towar po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego produktu (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego produktu strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego miesięcznego terminu; 3) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania; 4) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy; 6) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. 7) cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, od daty wejścia w życie stosownych aktów prawnych. Zmiana ceny w przypadku określonym w zd. 1 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 6 wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 1: Uniwersalne zestawy do zabiegów torakochirurgicznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Uniwersalne zestawy do zabiegów torakochirurgicznych, 500 zestawów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 2: Opatrunki hydrożelowe i hydroaktywne opatrunki z pianki poliuretanowej:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis /1. Przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną, do zaopatrywania ran trudno gojących się. szt. 20 /2. Przezroczysty opatrunek hydrożelowy z krawędzią samoprzylepną, do zaopatrywania ran trudno gojących się. szt. 20 /3. Jałowy opatrunek piankowy z hydrożelem do zaopatrywania ran trudno gojących się. szt. 48 /4. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej, przeznaczony do ran z wysiękiem umiarkowanym lub obfitym. szt. 21 /5. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej. Do ran o wysięku umiarkowanym lub obfitym. szt. 21
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 3: Film do mocowania opatrunku z portem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Film do mocowania opatrunku z portem, 100 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa -Pakiet nr 4: Fartuchy sterylne, sterylne osłony, pokrowce na przewody, folia operacyjna:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis /1. Fartuch sterylny z włókniny bawełnopodobnej typu Sontara lub równoważny. szt 7000 /2. Sterylna osłona / serweta / z laminatu na stolik MAYO będący na wyposażeniu IGiChP. szt 4 000 /3. Pokrowce na przewody. szt 2 000 /4. Folia operacyjna sterylna samoprzylepna do obłożeń bawełnianych, długotrwałych operacji pow. 4 godzin do zabiegów obarczonych wysokim ryzykiem zakażenia. szt. 3000
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)