USŁUGI INFORMATYCZNE

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Miejska Przychodnia Specjalistyczna
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563594-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

kompleksowe usługi opieki informatycznej polegające na utrzymaniu ciągłości działania w warstwie sprzętowej i aplikacyjnej szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02d0b03c-7420-49a4-9e27-34035b074064
Biuletyn 563594-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejska Przychodnia Specjalistyczna
Regon 87059741200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Uniwersytecka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-56 611-99-88
Zamawiajacy fax 0-56 611-99-88
Zamawiajacy email bip@mps.torun.pl
Adres strony url bip.mps.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.mps.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mps.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana jest forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17, Sekretariat pok.216
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGI INFORMATYCZNE
Numer referencyjny ZP.2.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu kompleksowe usługi opieki informatycznej polegające na utrzymaniu ciągłości działania w warstwie sprzętowej i aplikacyjnej szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Data rozpoczecia 2019-08-01T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (usługi informatyczne) na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: – co najmniej dwie usługi w zakresie administrowania systemami informatycznymi lub serwisu informatycznego o łącznej wartości 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł), w tym co najmniej jedna w zakresie administrowania systemami medycznymi AMMS. b) Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie: min. cztery osoby, które posiadają wykształcenie o kierunku informatycznym. Zamawiający wymaga również, aby te osoby posiadały minimum 24 miesięczne doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu systemów AMMS, w tym dwie z tych osób muszą posiadać ważne uprawnienia w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania i szkolenia użytkowników końcowych oprogramowania AMMS wydane przez producenta tego oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg załącznika Nr 5.3). Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min 200.000 zł. 2. Wykaz wykonanych usług dotyczących zakresu objętego zamówieniem, z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 3.1). 3. Dokumenty potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 3.2). 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) -wg załącznika nr 5.4 2. W celu oceny oferty zgodnie z przyjętymi kryteriami, należy przedłożyć wypełnione załączniki nr 3.2, nr 3.3 i nr 3.4, które potwierdzają także spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w SIWZ
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria kwalifikacje zawodowe i doswiadczenie
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Warunki serwisu
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)