GuidZP400 |
02d0b03c-7420-49a4-9e27-34035b074064
|
Biuletyn |
563594-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Przychodnia Specjalistyczna
|
Regon |
87059741200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Uniwersytecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-56 611-99-88
|
Zamawiajacy fax |
0-56 611-99-88
|
Zamawiajacy email |
bip@mps.torun.pl
|
Adres strony url |
bip.mps.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.mps.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mps.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana jest forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego: Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Uniwersytecka 17, Sekretariat pok.216
|
Nazwa nadana zamowieniu |
USŁUGI INFORMATYCZNE
|
Numer referencyjny |
ZP.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
kompleksowe usługi opieki informatycznej polegające na utrzymaniu ciągłości działania w warstwie sprzętowej i aplikacyjnej szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (usługi informatyczne) na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: – co najmniej dwie usługi w zakresie administrowania systemami informatycznymi lub serwisu informatycznego o łącznej wartości 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł), w tym co najmniej jedna w zakresie administrowania systemami medycznymi AMMS.
b) Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie: min. cztery osoby, które posiadają wykształcenie o kierunku informatycznym. Zamawiający wymaga również, aby te osoby posiadały minimum 24 miesięczne doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu systemów AMMS, w tym dwie z tych osób muszą posiadać ważne uprawnienia w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania i szkolenia użytkowników końcowych oprogramowania AMMS wydane przez producenta tego oprogramowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg załącznika Nr 5.3). Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min 200.000 zł.
2. Wykaz wykonanych usług dotyczących zakresu objętego zamówieniem, z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 3.1).
3. Dokumenty potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie.
4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 3.2).
5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) -wg załącznika nr 5.4
2. W celu oceny oferty zgodnie z przyjętymi kryteriami, należy przedłożyć wypełnione załączniki nr 3.2, nr 3.3 i nr 3.4, które potwierdzają także spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|