MENADŻER PROJEKTU „POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W SPZOZ W LUBARTOWIE POPRZEZ UTWORZENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAKUPEM SPRZĘTU MEDYCZNEGO” ORAZ WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO; ORAZ MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562871-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego.

Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego

Zakres obowiązków Menadżera Projektu m. in.:

1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. )
2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019
3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta
4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.

2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.

Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00

Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.:

1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.

3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90f72922-0818-4a94-8640-1e80b2f666d3
Biuletyn 562871-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43121995700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lubartów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 855 66 08
Zamawiajacy fax 81 855 66 08
Zamawiajacy email przetargi@spzoz-lubartow.pl
Adres strony url www.spzoz-lubartow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie nr 1 - Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego. Zadanie nr 2 - Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-lubartow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu MENADŻER PROJEKTU „POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W SPZOZ W LUBARTOWIE POPRZEZ UTWORZENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAKUPEM SPRZĘTU MEDYCZNEGO” ORAZ WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO; ORAZ MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”
Numer referencyjny SZP/14/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego. Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego Zakres obowiązków Menadżera Projektu m. in.: 1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. ) 2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019 3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta 4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu. 2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”. Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00 Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.: 1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta. 2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu. 3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: • posiadanie przez Wykonawcę zasobów ludzkich o niezbędnych do zarządzania projektem kwalifikacjach zawodowych, • znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, polityki społecznej UE, • znajomość przepisów prawnych i zagadnień związanych z przepisami UE, • posiadanie wiedzy i umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami promocji i zarządzania informacją, • umiejętność prowadzenia konferencji, spotkań, • posiadanie zdolności organizacyjnych, • osobę kierownika zespołu/project manager - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji kierowniczej (koordynacyjnej) przy realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednego ukończonego projektu (kontraktu) na rzecz placówki służby zdrowia, o wartości całkowitej projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN, obejmującego zakresem prace budowlane w ramach obiektu kubaturowego, • osobę specjalisty ds. rozliczeń - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE obejmujące udział w rozliczaniu co najmniej 3 projektów współfinansowanych w ramach funduszy strukturalnych, w tym 1 projekt inwestycyjny (obejmujący roboty budowlane) o wartości całkowitej (brutto) projektu minimum 5 000 000,00 PLN, • osobę specjalisty ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań z zakresu PZP na rzecz inwestycji celu publicznego, obejmujące co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o PZP, w tym co najmniej 1 postępowanie dotyczące robót budowlanych. Posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszu Europejskiego - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych),
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu 1. Potwierdzenie opłaty polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). 2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych usług – należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego Zakres obowiązków Manager Project m. in.: 1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. ) 2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019 3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta 4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00 Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.: 1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014: - postęp rzeczowy, - postęp rzeczowy realizacji projektu, - wskaźnik produktu, - wskaźnik rezultatu, - problemy napotkane w trakcie realizacji projektu, - postęp finansowy, - nadzór nad harmonogramem, - rozliczanie zaliczek, - rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek), - nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków, - weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie, - informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, - inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację, rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności końcowej, - przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy, - zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na uzasadniony wniosek Beneficjenta. 2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji. 3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej. 4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)