1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego.
Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego
Zakres obowiązków Menadżera Projektu m. in.:
1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. )
2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019
3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta
4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00
Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.:
1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych |
GuidZP400 |
90f72922-0818-4a94-8640-1e80b2f666d3
|
Biuletyn |
562871-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
43121995700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cicha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubartów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 855 66 08
|
Zamawiajacy fax |
81 855 66 08
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzoz-lubartow.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie nr 1 - Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego. Zadanie nr 2 - Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-lubartow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21-100 Lubartów, ul. Cicha 14 sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
MENADŻER PROJEKTU „POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W SPZOZ W LUBARTOWIE POPRZEZ UTWORZENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAKUPEM SPRZĘTU MEDYCZNEGO” ORAZ WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO UŻYTKOWEGO; ORAZ MENADŻER PROJEKTU „MODERNIZACJA SPZOZ W LUBARTOWIE W ZAKRESIE PRZENIESIENIA BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWEJ LOKALIZACJI WRAZ Z WYKONANIEM NIEZBĘDNYCH PRAC MODERNIZACYJNYCH ORAZ DOPOSAŻENIEM TEGO OBSZARU”
|
Numer referencyjny |
SZP/14/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego.
Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego
Zakres obowiązków Menadżera Projektu m. in.:
1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. )
2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019
3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta
4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest: Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00
Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.:
1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
3) Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV: 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie:
• posiadanie przez Wykonawcę zasobów ludzkich o niezbędnych do zarządzania projektem kwalifikacjach zawodowych,
• znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych, polityki społecznej UE,
• znajomość przepisów prawnych i zagadnień związanych z przepisami UE,
• posiadanie wiedzy i umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami promocji i zarządzania informacją,
• umiejętność prowadzenia konferencji, spotkań,
• posiadanie zdolności organizacyjnych,
• osobę kierownika zespołu/project manager - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji kierowniczej (koordynacyjnej) przy realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednego ukończonego projektu (kontraktu) na rzecz placówki służby zdrowia, o wartości całkowitej projektu nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN, obejmującego zakresem prace budowlane w ramach obiektu kubaturowego,
• osobę specjalisty ds. rozliczeń - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE obejmujące udział w rozliczaniu co najmniej 3 projektów współfinansowanych w ramach funduszy strukturalnych, w tym 1 projekt inwestycyjny (obejmujący roboty budowlane) o wartości całkowitej (brutto) projektu minimum 5 000 000,00 PLN,
• osobę specjalisty ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań z zakresu PZP na rzecz inwestycji celu publicznego, obejmujące co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o PZP, w tym co najmniej 1 postępowanie dotyczące robót budowlanych. Posiadają wiedzę i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszu Europejskiego - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych),
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Potwierdzenie opłaty polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wg Załącznika nr 5 do SIWZ.
4. Wykaz wykonanych usług – należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Menadżera projektu obejmującej zarządzanie i rozliczanie projektu inwestycyjnego na rzecz placówki służby zdrowia, zawierającego roboty budowlane na obiekcie kubaturowym o minimalnej wartości całkowitej projektu w wysokości brutto 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych w SP ZOZ w Lubartowie poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą techniczną i zakupem sprzętu medycznego” oraz wykonanie programu funkcjonalno użytkowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dofinansowanie w ramach: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego
Zakres obowiązków Manager Project m. in.:
1. Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej w terminie umożliwiającym złożenie wniosku w odpowiedzi na wezwanie Ministerstwa Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji projektowej (nie później niż 7 dni przed upływem terminu złożenia dokumentacji aplikacyjnej wskazanym w wezwaniu Min. Zdrowia do złożenia pełnej dokumentacji aplikacyjnej – orientacyjny termin do 22 lipca 2019 r. )
2. Sporządzenie programu funkcjonalno użytkowego do dnia 22 lipca 2019
3. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na II kwartał 2022 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta
4 Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
5 Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
6 Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie usługi zarządzania merytorycznego oraz finansowego - Menadżer Projektu „Modernizacja SPZOZ w Lubartowie w zakresie przeniesienia Bloku Operacyjnego do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac modernizacyjnych oraz doposażeniem tego obszaru”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dofinansowanie w ramach działania 13.1.”Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer Projektu RPLU.13.01.00-06.0011/18-00
Zakres obowiązków Manadżera projektu w ramach Zadania nr 2 jest m.in.:
1. Rozliczanie projektu obowiązkowo w systemie SL2014:
- postęp rzeczowy,
- postęp rzeczowy realizacji projektu,
- wskaźnik produktu,
- wskaźnik rezultatu,
- problemy napotkane w trakcie realizacji projektu,
- postęp finansowy,
- nadzór nad harmonogramem,
- rozliczanie zaliczek,
- rozliczanie wniosków o płatności (w tym zaliczek),
- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
- weryfikacja i zapewnienie poprawności dokumentacji pod kątem jej
zgodności z wymogami określonymi w umowie o dofinansowanie,
- informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających
znaczenie dla realizowanego projektu,
- inne niewymienione zadania, mające wpływ na prawidłową realizację,
rozliczenie, rezultaty i zakończenie projektu, rozliczenie płatności
końcowej,
- przystąpienie do realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy,
- zakończenie realizacji zamówienia - do dnia rzeczowego i finansowego
zakończenia inwestycji – okres realizacji projektu - zakończenie rzeczowe
i finansowe realizacji określono na dn. 30.06.2020 r., z możliwością
przedłużenia terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą na
uzasadniony wniosek Beneficjenta.
2. Współpraca z Beneficjentem na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji.
3. Współpraca z Opiekunem projektu z ramienia Instytucji Wdrażającej.
4. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu ds. projektu.
|
| |