Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II”

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562668-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych według specyfikacji zawartej w Szegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8ec21c9-8f1b-4a6b-851b-5b9cfe964466
Biuletyn 562668-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Regon 21096668000000
Zamawiajacy adres ulica Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48957355576
Zamawiajacy fax +48957355612
Zamawiajacy email zampubl@um.gorzow.pl
Adres strony url http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 Oś Priorytetowa 1 - Gospodarka i Innowacja, Działanie 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.2 Promocja regionu – ZIT Gorzów Wlkp. (numer konkursu RPLB.01.04.02-08-0001/17).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II”
Numer referencyjny BZP.271.60.2019.MA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych według specyfikacji zawartej w Szegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-09-24T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1) Zamówienie częściowe nr I do 7 tygodni od dnia podpisania umowy 2) Zamówienie częściowe nr II do 8 tygodni od dnia podpisania umowy 3) Zamówienie częściowe nr III do 8 tygodni od dnia podpisania umowy 4) Zamówienie częściowe nr IV do 3 tygodni od dnia podpisania umowy 5) Zamówienie częściowe nr V do 24 września 2019r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 12 września 2019r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla zamówienia częściowego nr I - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał/a materiały promocyjne wraz z logowaniem w ramach co najmniej 2 umów o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto każda). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotu trzeciego, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dotyczy zamówienia częściowego nr 1)
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy. Szczegółowe regulacje odnośnie dokonywania zmian w umowie zawarte są w § 11 Projektu Umowy.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno–promocyjnych: Brelok - 1000 sztuk, Leżak reklamowy - 25 sztuk, Stojak na wydawnictwa -15 sztuk, Podkładka pod mysz – 1000 sztuk, Pendrive w postaci kasety magnetofonowej – 500 sztuk, Długopis metalowy – 2000 sztuk, Smycz reklamowa – 2000 sztuk, Bawełniana torba zakupowa z długimi uchwytami – 500 sztuk, Kubek ceramiczny – 500 sztuk, Roll- up – 2 sztuki, Tekstylna ścianka łukowa – 1 sztuka, Ołówek – 1000 sztuk, Mata piknikowa – 20 sztuk, Maskotka – 1000 sztuk, Zestaw Giftbox – 300 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Kopia klucza – 200 sztuk, Srebrna kopia sygnetu – 280 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Zestaw klocków historycznych – 4000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Książka w postaci albumu fotograficznego miasta Gorzowa Wlkp. – 500 sztuk, Mapy – plan miasta Gorzowa Wlkp. – 1000 sztuk, Kalendarz naścienny – 1000 sztuk, Pakiet pocztówek – 1000 sztuk, Foldery – 2000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia do 24 września 2019r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 12 września 2019r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Statuetka szklana – 25 sztuk, Ramka drewniana – 28 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Termin przedłożenia projektu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)