GuidZP400 |
c8ec21c9-8f1b-4a6b-851b-5b9cfe964466
|
Biuletyn |
562668-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Regon |
21096668000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3-4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48957355576
|
Zamawiajacy fax |
+48957355612
|
Zamawiajacy email |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 Oś Priorytetowa 1 - Gospodarka i Innowacja, Działanie 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.2 Promocja regionu – ZIT Gorzów Wlkp. (numer konkursu RPLB.01.04.02-08-0001/17).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kancelaria ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.60.2019.MA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych według specyfikacji zawartej w Szegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-09-24T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1) Zamówienie częściowe nr I do 7 tygodni od dnia podpisania umowy
2) Zamówienie częściowe nr II do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
3) Zamówienie częściowe nr III do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
4) Zamówienie częściowe nr IV do 3 tygodni od dnia podpisania umowy
5) Zamówienie częściowe nr V do 24 września 2019r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 12 września 2019r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla zamówienia częściowego nr I - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał/a materiały promocyjne wraz z logowaniem w ramach co najmniej 2 umów o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto każda). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotu trzeciego, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dotyczy zamówienia częściowego nr 1)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy. Szczegółowe regulacje odnośnie dokonywania zmian w umowie zawarte są w § 11 Projektu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno–promocyjnych: Brelok - 1000 sztuk, Leżak reklamowy - 25 sztuk, Stojak na wydawnictwa -15 sztuk, Podkładka pod mysz – 1000 sztuk, Pendrive w postaci kasety magnetofonowej – 500 sztuk, Długopis metalowy – 2000 sztuk, Smycz reklamowa – 2000 sztuk, Bawełniana torba zakupowa z długimi uchwytami – 500 sztuk, Kubek ceramiczny – 500 sztuk, Roll- up – 2 sztuki, Tekstylna ścianka łukowa – 1 sztuka, Ołówek – 1000 sztuk, Mata piknikowa – 20 sztuk, Maskotka – 1000 sztuk, Zestaw Giftbox – 300 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Kopia klucza – 200 sztuk, Srebrna kopia sygnetu – 280 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Zestaw klocków historycznych – 4000 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Książka w postaci albumu fotograficznego miasta Gorzowa Wlkp. – 500 sztuk, Mapy – plan miasta Gorzowa Wlkp. – 1000 sztuk, Kalendarz naścienny – 1000 sztuk, Pakiet pocztówek – 1000 sztuk, Foldery – 2000 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia do 24 września 2019r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 12 września 2019r. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych: Statuetka szklana – 25 sztuk, Ramka drewniana – 28 sztuk.
|
| |