Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych

Publication date 2019-06-25
End date 2019-07-03 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562349-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 444213000, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: szafa stalowa, niszczarka do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a59b288-ef86-42b2-898f-35933d779e06
Biuletyn 562349-N-2019
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Regon 01021033300000
Zamawiajacy adres ulica Stefana Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 824 121
Zamawiajacy fax 261 824 108
Zamawiajacy email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa Nr 2063
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. S. Banacha 2, 02-097 WARSZAWA
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych
Numer referencyjny 31/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: szafa stalowa, niszczarka do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
Cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - część I zamówienia 80 000,00 zł szafy stalowe - część II zamówienia 100 000,00 zł niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części (I i II) zamówienia Zamawiający wymaga załączenia ww. dokumentu opiewającego na wartość 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga: Załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju towarów (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż: - dla części I zamówienia 80 000,00 zł brutto, - dla części II zamówienia 100 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na części zamówienia (I i II) Zamawiający wymaga załączenia wykazów każdej z dostaw (min. 2) towarów (tego samego rodzaju z części I i II) na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Dla każdej części zamówienia oddzielnie, na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia dotyczącej danej części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla części I zamówienia (szafy stalowe): Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”: - katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu, - do każdej szafy po 2 kopie papierowe certyfikatu szafy i zamków zainstalowanych w szafie wraz z instrukcjami obsługi. Dla części II zamówienia (niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek): Do oferty Wykonawca załączy oryginał lub potwierdzony „za zgodność z oryginałem”: - katalog zawierający zdjęcia i dokładną specyfikację techniczną wyłącznie oferowanego asortymentu, - oświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych niszczarek potwierdzające spełnienie przez nie wszystkich wymagań Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych, - deklaracje zgodności każdego typu niszczarki z normą CE, w języku polskim, wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są niszczarki do dokumentów niejawnych oraz olej do niszczarek.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafy stalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są szafy stalowe.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji naprawy gwarancyjnej
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)