| GuidZP400 |
9ad2e891-d752-4a88-8c06-5d0928127a91
|
| Biuletyn |
564683-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
| Regon |
32098789500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
| Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
| Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.15wog.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kancelarii jawnej w budynku nr 18, pokoju nr 5, w terminie do dnia 04.07.2019 r. do godz. 10:00
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych oraz regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
|
| Numer referencyjny |
30-ZP-06-19-120
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych oraz regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach nr 2 i 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach nr 3, 3a i 3b do SIWZ – Formularze cenowe.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
50
|
| Data zakonczenia |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w terminie: dla części 1 - 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; dla części 2 - 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; dla części 3 - w terminie 13.12.2019 r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- dla części 3 zamówienia: Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną umowę na dostawę: regałów półkowych wraz z montażem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 10 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu ( załącznik nr 7 do SIWZ),
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ);
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie Zamawiającego)
a) wykaz dostaw wykonanych według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 lit. c
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Pozostałe dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz oferty według załącznika nr 1
b) formularz cenowy według załączników nr 3-3b do SIWZ służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy.
c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów,
d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) wystąpienie „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia;
b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów;
2. zmiana wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) W razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczności polegającej na nieotrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w części, mimo że były one przydzielone i zaplanowane w ramach planu finansowego Zamawiającego na rok 2019, powodującej brak możliwości spełnienia zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy w części,
b) Urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, która będzie miała wpływ na zmianę ceny jednostkowej brutto zamówienia.
c) Zaniechania dostaw przez Zamawiającego, proporcjonalnie do wartości dostaw zaniechanych.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.07.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego, w budynku nr 7 w Sali konferencyjnej.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
40
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych oraz regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach nr 2
i 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach nr 3, 3a i 3b do SIWZ – Formularze cenowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych oraz regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach nr 2 i 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach nr 3, 3a i 3b do SIWZ – Formularze cenowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa regałów półkowych do pomieszczeń magazynowych oraz regałów archiwalnych segmentowych przesuwnych do archiwum 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w załącznikach nr 2 i 2a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach nr 3, 3a i 3b do SIWZ – Formularze cenowe.
|
| | |