Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-05 00:00:00
Instytucja Gmina Konopiska
Miejscowość Konopiska
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565240-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 301900007, 331900008, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”.
Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych.

Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków.

Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych.

Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji.

Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części:
3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne)
3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI
3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE
3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części.

Rozwiązania równoważne.
1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości
techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego.
2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne
o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego.
3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych.
4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne.
W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami
z tego wynikającymi.
Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego.
3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników.
5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt.
7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad.
8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego.
9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim.
10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia :
a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy,
b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę,
c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane.

Podwykonawcy dostaw i usług montażowych.
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia.

Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia.
2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli.
3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia.
4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego.
5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności.
7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów.
8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

UWAGA:
1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych,
2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności,
4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania,
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab8a4ffe-09bc-4a39-aa6f-5265de07ec49
Biuletyn 565240-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Konopiska
Regon 15139801400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Konopiska
Zamawiajacy kod pocztowy 42-274
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 282 057
Zamawiajacy fax 343 282 035
Zamawiajacy email przetargi@konopiska.pl
Adres strony url www.bip.konopiska.akcessnet.net
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RegionalnyProgram Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.konopiska.akcessnet.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.konopiska.akcessnet.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Konopiska ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”
Numer referencyjny GR.271.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zrealizowali): i. co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części I) pomocy dydaktycznych lub zabawek dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych, ii. co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części II ) materiałów rehabilitacyjnych dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych, iii. co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie wraz z montażem (dla części III) mebli szkolnych lub przedszkolnych lub mebli biurowych iv. co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części IV) sprzętu elektronicznego lub biurowego dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku dla części III Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. • Osoba proponowana do pełnienia funkcji – montera  wymagana liczba osób: 3 osoba  osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – oryginał; 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – oryginał; 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – oryginał; 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy – oryginał; 9) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.) – oryginał.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zrealizowali): a) co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części I) pomocy dydaktycznych lub zabawek dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych, b) co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części II ) materiałów rehabilitacyjnych dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych, c) co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie wraz z montażem (dla części III) mebli szkolnych lub przedszkolnych lub mebli biurowych d) co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie (dla części IV ) sprzętu elektronicznego lub biurowego dla biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, dla części III zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za pełnienie funkcji monterów, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w montażu wyposażenia biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1) Oświadczenia składają: a) Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu we właściwym sobie zakresie; c) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w załączniku nr 2 należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wobec tych Podwykonawców; d) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, składa również Oświadczenia w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 3. Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - według załącznika nr 4 do SIWZ- oryginał. 4. Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - według załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Zestawienie cenowe oferowanych przedmiotów – załącznik nr 9 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załączonym do SIWZ, załącznik nr 10 (w zależności od części do której składana jest oferta) 6. Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”. 7. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w pkt 6.3 rozdziału 6 niniejszej SIWZ, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (oryginał). 8. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) (http://www.bip.konopiska.akcessnet.net),przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ .
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany w trakcie obowiązywania umowy a) stawek podatku od towarów i usług VAT, b) norm, których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zaistnienia zdarzeń, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i 2 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (zaniechanie wykonania). W takim przypadku Zamawiający dokona obniżenia wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy, 2. Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę umowy, w zakresie przedłużenia terminu wykonania zobowiązań umownych, jeżeli niedochowanie terminu realizacji umowy spowodowane było przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Konopiska z siedzibą 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD)- iod@konopiska.pl; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Osobie, której dane osobowe dotyczą posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca, wypełnia obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie- Załącznik nr 5 do SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. 3.2 Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. 3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II Wyposażenie Sali SI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. 3.2 Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. 3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III Wyposażenie MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. 3.2 Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. 3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV Sprzęt komputerowy, RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu „Kolorowe przedszkole”” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkurs; Tytuł projektu „Kolorowe przedszkole”. 3.2 Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych – w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. 3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) – rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)