Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Miejscowość Strzyżów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567686-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391622007, 454000001, 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a35213f9-bedc-4aa8-b53a-be25999c9061
Biuletyn 567686-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Regon 19673000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Patryna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Strzyżów
Zamawiajacy kod pocztowy 38-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 762 620
Zamawiajacy fax 172 762 620
Zamawiajacy email sosw_strzyzow@wp.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO WP 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.sosw-strzyzow.strzyzowski.pl/bip/
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sosw-strzyzow.strzyzowski.pl/bip/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.
Cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie co do części I i III zamówienia, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Co do części II Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie co do części I i III zamówienia, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Co do części II Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SWIZ,
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SWIZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 oraz załącznik nr 7a do SIWZ. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmiany związane z rezygnacją przez Zamawiającego z części zamówienia, 7) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa, montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz pozostałego wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa, montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz pozostałego wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Wykonanie robót remontowo adaptacyjnych w pomieszczeniach oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWIZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45400000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wykonanie robót remontowo adaptacyjnych w pomieszczeniach oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWIZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Wykonanie i montaż mebli do pomieszczeń oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3) Wykonanie i montaż mebli do pomieszczeń oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
  

Criterion

Kryteria Gwarancja dot. cz. II
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia dot. cz. II
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja dot cz. I i III
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)