GuidZP400 |
a35213f9-bedc-4aa8-b53a-be25999c9061
|
Biuletyn |
567686-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
|
Regon |
19673000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefa Patryna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzyżów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 762 620
|
Zamawiajacy fax |
172 762 620
|
Zamawiajacy email |
sosw_strzyzow@wp.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WP 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sosw-strzyzow.strzyzowski.pl/bip/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sosw-strzyzow.strzyzowski.pl/bip/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, mebli oraz adaptacja i remont pomieszczeń na potrzeby oddziału przedszkolnego tworzonego w ramach realizacji projektu pn. „Nowy oddział przedszkolny szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie co do części I i III zamówienia, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Co do części II Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
lub
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie co do części I i III zamówienia, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Co do części II Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,
lub
odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SWIZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SWIZ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 oraz załącznik nr 7a do SIWZ.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe
w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
6) zmiany związane z rezygnacją przez Zamawiającego z części zamówienia,
7) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek
o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa, montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz pozostałego wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup, dostawa, montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego oraz pozostałego wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2) Wykonanie robót remontowo adaptacyjnych w pomieszczeniach oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWIZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45400000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie robót remontowo adaptacyjnych w pomieszczeniach oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWIZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3) Wykonanie i montaż mebli do pomieszczeń oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
3) Wykonanie i montaż mebli do pomieszczeń oddziału przedszkolnego w SOSW w Strzyżowie
|
| |