„Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz dostawa licencji”

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567429-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 722127006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1
a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt.
b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2
Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi:
a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku.
b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego.
c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 628124df-03e6-4127-a350-fd421bd4fce6
Biuletyn 567429-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Regon 32783000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-968
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 834 05 14
Zamawiajacy fax 834 76 65
Zamawiajacy email zp@awf.edu.pl
Adres strony url www.awf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego POWER 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.awf.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji pokój nr 7 lub 8
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz dostawa licencji”
Numer referencyjny SSZP 371/24/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt. b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi: a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku. b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego. c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: Część I – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Część II - 2 miesiące od podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: dla części 2 a) wykazali wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: • wdrożyli min. 3 oprogramowania do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3. 5. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dla części 2 Wykaz musi zawierać co najmniej: • wdrożenie min. 3 oprogramowań do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Załącznik nr 5 do SIWZ (informację o podwykonawcach i podmiotach trzecich) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom 4. Kopia wniesionego wadium dla części 2.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, W części 2 wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego budynek Administracji pokój nr 7 i 8 ul. Marymoncka 34, Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 13.00 przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa licencji systemowych i bazodanowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt. b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa - zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72212700-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi: a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku. b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego. c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie personelu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)