„Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz dostawa licencji”

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567429-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722127006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1
a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt.
b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2
Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi:
a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku.
b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego.
c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 628124df-03e6-4127-a350-fd421bd4fce6
Biuletyn 567429-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Regon 32783000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-968
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 834 05 14
Zamawiajacy fax 834 76 65
Zamawiajacy email zp@awf.edu.pl
Adres strony url www.awf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie prowadzone w ramach Programu Operacyjnego POWER 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.awf.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji pokój nr 7 lub 8
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz dostawa licencji”
Numer referencyjny SSZP 371/24/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt. b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi: a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku. b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego. c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: Część I – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Część II - 2 miesiące od podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: dla części 2 a) wykazali wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: • wdrożyli min. 3 oprogramowania do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3. 5. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dla części 2 Wykaz musi zawierać co najmniej: • wdrożenie min. 3 oprogramowań do inwentaryzacji o wartości min. 100 000 zl. brutto każde zamówienie
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Załącznik nr 5 do SIWZ (informację o podwykonawcach i podmiotach trzecich) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom 4. Kopia wniesionego wadium dla części 2.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, W części 2 wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego budynek Administracji pokój nr 7 i 8 ul. Marymoncka 34, Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 13.00 przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa licencji systemowych i bazodanowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 a) Serwerowy system operacyjny (licencja akademicka na 2 core) – ilość 40 szt. b) Serwer relacyjnej bazy danych typ I (licencja akademicka 2 core 2 lic) – Ilość 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa - zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72212700-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 Zakup i wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz w filii w Białej Podlaskiej. W zakresie tego wchodzi: a) Dostawa i wdrożenie systemu oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych składników majątku. b) Instalacja i konfiguracja systemu na platformie sprzętowej udostępnionej, skonfigurowanej i przygotowanej do pracy przez Zamawiającego. c) Wdrożenie Systemu zgodnie z opisem i wymaganiami funkcjonalnymi, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dot. Cz. 2 został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ .
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie personelu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)