Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni szpitala Św. Wojciecha przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567237-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety:
Pakiet nr 1 –meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni
Pakiet nr 2– meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru Pracownia Endoskopowi.
Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ.
Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 923fa39d-1bb8-4000-b07e-08572879aa1c
Biuletyn 567237-N-2019
Zamawiajacy nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 22196438500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 1-6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 768 42 81, 58 468 46 40
Zamawiajacy fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony url www.copernicus.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.copernicus.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.copernicus.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni szpitala Św. Wojciecha przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku
Numer referencyjny D10.251.45.F.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych wysokiego parteru oraz I piętra budynku przychodni przy Al. Jana Pawła II 50 w Gdańsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1 –meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni Pakiet nr 2– meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru Pracownia Endoskopowi. Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ. Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 2. Istotne zmiany Umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu lub odbioru wyposażenia meblowego, 2) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, w sytuacji, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy. Poza okolicznościami określonymi w pkt. 1, powyżej dopuszczalne są zmiany umowy określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na warunkach określonych w art. 144 „PZP”. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, nie naruszające „PZP”, mogą nastąpić za zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 –meble do wyposażenia I piętra budynku przychodni 2.Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ. 4.Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru pracownia Endoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis meble do wyposażenia pomieszczeń biurowych wysokiego parteru pracownia Endoskopowa Asortyment, opis zamówienia (wskazanie nr projektu, rysunku, wymiaru, symbolu projektu), ilości oraz wskazanie numerów i nazw pomieszczeń dla danej pozycji asortymentu, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1A do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, zawarty jest w Projekcie wyposażenia meblowego wraz z opisem technicznym, stanowiącym zał. nr 1B do SIWZ. Rozmieszczenie pomieszczeń zawarte jest w rysunkach rzutów, stanowiących zał. nr 1C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)