GuidZP400 |
8811f9cd-36bf-477e-bb1d-28bfd406c979
|
Biuletyn |
567916-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materacy dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1- 113/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materacy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ (specyfikacje asortymentowo – cenowe) oraz załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
a) w zakresie zadania nr 1, 2 i 4 – do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy;
b) w zakresie zadania nr 3 – do 3 tygodni licząc od daty zawarcia umowy;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: dotyczących braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
W zakresie zadania nr 1 (materace różne):
a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia;
b) atestu higienicznego (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
c) raportu z badania na niepalność materiału (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
e) próbki zaoferowanego asortymentu w ilości 1 szt. tylko dla pozycji nr 1 – Zamawiający przez próbkę rozumie materac uszyty wg wymaganego opisu oraz w wymaganym rozmiarze (wymagania określone zostały w załączniku nr 3.1 do SIWZ)
W zakresie zadania nr 2 (materace z gąbki):
a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia;
b) atestu higienicznego;
c) raportu z badania na niepalność materiału;
d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej;
W zakresie zadania nr 3 (materace przeciwodleżynowe):
a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia;
b) atestu higienicznego;
c) raportu z badania na niepalność materiału;
d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej;
W zakresie zadania nr 4 (materace chirurgiczne):
a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia;
b) atestu higienicznego (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
c) raportu z badania na niepalność materiału (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej (tylko w zakresie pozycji 1, 2);
2. Próbki składane zgodnie z pkt 1 powyżej będą traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy PZP,
a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy PZP będzie miał zastosowanie.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności,
w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity:
Dz. U. z 2018r poz. 798 ze zm.)
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podsta¬wie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. W związku z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w tre¬ści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT),
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu,
3) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podsta¬wie odrębnych przepisów oraz zmianą określoną w ust. 2 pkt 3), wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron,
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt obowiązujące w następujących terminach:
a) w zakresie zadania nr 1 i 4– min. 12 miesięcy
b) w zakresie zadania nr 2 – min. 24 miesięcy
c) w zakresie zadania nr 3 poz. 1 i 3 – min. 12 miesięcy, poz. 2 – min. 36 miesięcy
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty:
1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) „SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA” (w zakresie danego zadania) – załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników – jeżeli dotyczy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materace różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Materace różne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materace z gąbki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Materace z gąbki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materace przeciwodleżynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Materace przeciwodleżynowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materace chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Materace chirurgiczne
|
| |