Dostawa materacy dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach

Publication date 2019-07-02
End date 2019-07-11 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567916-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materacy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ (specyfikacje asortymentowo – cenowe) oraz załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8811f9cd-36bf-477e-bb1d-28bfd406c979
Biuletyn 567916-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materacy dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1- 113/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materacy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ (specyfikacje asortymentowo – cenowe) oraz załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) w zakresie zadania nr 1, 2 i 4 – do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy; b) w zakresie zadania nr 3 – do 3 tygodni licząc od daty zawarcia umowy;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: dotyczących braku podstaw wykluczenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: W zakresie zadania nr 1 (materace różne): a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia; b) atestu higienicznego (tylko w zakresie pozycji 1, 2); c) raportu z badania na niepalność materiału (tylko w zakresie pozycji 1, 2); d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej (tylko w zakresie pozycji 1, 2); e) próbki zaoferowanego asortymentu w ilości 1 szt. tylko dla pozycji nr 1 – Zamawiający przez próbkę rozumie materac uszyty wg wymaganego opisu oraz w wymaganym rozmiarze (wymagania określone zostały w załączniku nr 3.1 do SIWZ) W zakresie zadania nr 2 (materace z gąbki): a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia; b) atestu higienicznego; c) raportu z badania na niepalność materiału; d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej; W zakresie zadania nr 3 (materace przeciwodleżynowe): a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia; b) atestu higienicznego; c) raportu z badania na niepalność materiału; d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej; W zakresie zadania nr 4 (materace chirurgiczne): a) certyfikatu CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia; b) atestu higienicznego (tylko w zakresie pozycji 1, 2); c) raportu z badania na niepalność materiału (tylko w zakresie pozycji 1, 2); d) wynik testu na przesiąkanie krwi syntetycznej (tylko w zakresie pozycji 1, 2); 2. Próbki składane zgodnie z pkt 1 powyżej będą traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy PZP, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy PZP będzie miał zastosowanie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r poz. 798 ze zm.) Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. W związku z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w tre¬ści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT), 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu, 3) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podsta¬wie odrębnych przepisów oraz zmianą określoną w ust. 2 pkt 3), wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony. 4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki: 1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, 2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt obowiązujące w następujących terminach: a) w zakresie zadania nr 1 i 4– min. 12 miesięcy b) w zakresie zadania nr 2 – min. 24 miesięcy c) w zakresie zadania nr 3 poz. 1 i 3 – min. 12 miesięcy, poz. 2 – min. 36 miesięcy Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) „SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO-CENOWA” (w zakresie danego zadania) – załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników – jeżeli dotyczy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materace różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Materace różne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materace z gąbki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Materace z gąbki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materace przeciwodleżynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Materace przeciwodleżynowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materace chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Materace chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)