Dostawa i montaż mebli – jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola nr 199 przy ul. Bukietowej 10 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku i terenu Przedszkola nr 199 przy ul. Bukietowej 10”

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570200-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza montaż mebli i wyposażenia w miejscu ich dostarczenia.
Wyposażenie i meble muszą posiadać odpowiednie dokumenty higieniczno-sanitarne do stosowania w pomieszczeniach placówek oświatowych.
Dostarczone wyposażenie i meble będą wykonane zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia i Projektem, a ponadto będą nowe, nieużywane, zmontowane, ustawione lub powieszone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i gotowe do użytku.
Przed dostarczeniem urządzeń i mebli wymiary pomieszczeń należy sprawdzić w naturze.
Prace związane z dostawą i montażem mebli jako pierwszego wyposażenia dla budynku realizowane będą równolegle z pracami związanymi z realizacją zadania w ramach etapu I tj. przebudową budynku przedszkola wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych pod nadzorem kierownika budowy Generalnego Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BUDEX” Krzysztof Skrzypczyński

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29da0ae8-722d-4f2f-9c63-b97725f93310
Biuletyn 570200-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Regon 01525966300000
Zamawiajacy adres ulica Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 25/27
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225651560,
Zamawiajacy fax 225651560
Zamawiajacy email mokotow.wzp@um.warszawa.pl,
Adres strony url www.mokotow.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mokotow.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mokotow.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Osobiście lub za pośrednictwem w siedzibie zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, pok. 35A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli – jako pierwsze wyposażenie budynku Przedszkola nr 199 przy ul. Bukietowej 10 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku i terenu Przedszkola nr 199 przy ul. Bukietowej 10”
Numer referencyjny UD-IV-WZP.271.78.2019.MKA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający dopuszcza montaż mebli i wyposażenia w miejscu ich dostarczenia. Wyposażenie i meble muszą posiadać odpowiednie dokumenty higieniczno-sanitarne do stosowania w pomieszczeniach placówek oświatowych. Dostarczone wyposażenie i meble będą wykonane zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia i Projektem, a ponadto będą nowe, nieużywane, zmontowane, ustawione lub powieszone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i gotowe do użytku. Przed dostarczeniem urządzeń i mebli wymiary pomieszczeń należy sprawdzić w naturze. Prace związane z dostawą i montażem mebli jako pierwszego wyposażenia dla budynku realizowane będą równolegle z pracami związanymi z realizacją zadania w ramach etapu I tj. przebudową budynku przedszkola wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych pod nadzorem kierownika budowy Generalnego Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „BUDEX” Krzysztof Skrzypczyński
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 133738,78
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie doświadczenia – wykonawcy powinni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie i montażu mebli o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 10 do SIWZ). 2.Dowody określające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6.Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7.Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8.Formularz cenowy ofertowy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ), 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r., poz. 369) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Czy wadium 1
Wadium 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczące: 1)terminu zakończenia przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu dostawy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy, b)gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych lub innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2)sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części prac, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4.Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w umowie i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 6.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)