GuidZP400 |
0029fcee-1b32-41d1-b71d-a5407941bbe2
|
Biuletyn |
570669-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Poznaniu
|
Regon |
32385500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hejmowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-736
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 62 83 004
|
Zamawiajacy fax |
61 62 83 035
|
Zamawiajacy email |
inwest@SOP.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.so.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.so.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Hejmowskiego 2, Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Łącza internetowe dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych
|
Numer referencyjny |
ZP-226-15/19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy Internetu dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych (19 lokalizacji).
|
Cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 2 usługi dostawy Internetu dla min. dwóch lokalizacji o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każda, gdzie każda z usług trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy.
Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych usług.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
9 430 zł (dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowią załączniki nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) nie wykonał zamówienia,
b) nienależycie wykonał zamówienie.
Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
.Przewidywane zmiany umowy:
a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
terminu wykonania umowy,
zakresu zamówienia
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe );
b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środki na realizację przedmiotu zamówienia.
4. Waloryzacja wynagrodzenia
1) Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego postanowieniami Umowy, w wypadku wystąpienia jakiejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, nie wcześniej jednak niż po wejściu w życie zmienionych przepisów oraz otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 4
3) W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 lit a), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określoną w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4) Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia pisemnego wniosku zawierającego:
a) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. b) wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. b) na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo poniesie w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował, kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej.
b) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c) wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c) na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c)
5) Zamawiającemu przysługuje w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 4 żądanie udostępnienia do wglądu, księgowych dokumentów źródłowych Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wprowadzenia zmiany.
6) Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 2 pkt. 4 lit. a), b) i c) obejmować będzie wyłącznie płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|