GuidZP400 |
37193033-7956-474e-b474-1b265dade056
|
Biuletyn |
570614-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny
|
Regon |
14152928600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Karniewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-425
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 691 10 68
|
Zamawiajacy fax |
29 691 10 68
|
Zamawiajacy email |
karniewoszkola@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zspkarniewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspkarniewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspkarniewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Karniewie, ul. Szkolna 9, 06-425 Karniewo - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie
|
Numer referencyjny |
ZSP.26.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Karniewie od 2 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część I - Dostawa świeżego mięsa, wędlin i podrobów, Część II - Dostawa świeżych warzyw i owoców, Część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia w poszczególnych częściach zawarte są w Załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ - Jednostkowych formularzach cenowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445). WYKONAWCA Z SIEDZIBĄ LUB MIEJSCEM ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wyko
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika). Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. O ile umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany umowy, jej rozwiązanie za zgoda obu stron, odstąpienie od niej lub jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżego mięsa, wędlin i podrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część I zamówienia dotyczy dostaw świeżego mięsa, wędlin i podrobów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 1 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów żywnościowych (wyrobu, produktu), jednostki miary oraz ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Podmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część II zamówienia dotyczy dostaw świeżych warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 2 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnosciowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część III zamówienia dotyczy dostaw artykułów żywnościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 3 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów żywnościowych, jednostki miary oraz ilości.
|
| |