Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny
Miejscowość Karniewo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570614-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Karniewie od 2 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część I - Dostawa świeżego mięsa, wędlin i podrobów, Część II - Dostawa świeżych warzyw i owoców, Część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia w poszczególnych częściach zawarte są w Załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ - Jednostkowych formularzach cenowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37193033-7956-474e-b474-1b265dade056
Biuletyn 570614-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny
Regon 14152928600000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Karniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 06-425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 691 10 68
Zamawiajacy fax 29 691 10 68
Zamawiajacy email karniewoszkola@wp.pl
Adres strony url www.zspkarniewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny placówka oświatowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zspkarniewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zspkarniewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny w Karniewie, ul. Szkolna 9, 06-425 Karniewo - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie
Numer referencyjny ZSP.26.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Karniewie od 2 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: Część I - Dostawa świeżego mięsa, wędlin i podrobów, Część II - Dostawa świeżych warzyw i owoców, Część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia w poszczególnych częściach zawarte są w Załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ - Jednostkowych formularzach cenowych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445). WYKONAWCA Z SIEDZIBĄ LUB MIEJSCEM ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wyko
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika). Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. O ile umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany umowy, jej rozwiązanie za zgoda obu stron, odstąpienie od niej lub jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa świeżego mięsa, wędlin i podrobów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część I zamówienia dotyczy dostaw świeżego mięsa, wędlin i podrobów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 1 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów żywnościowych (wyrobu, produktu), jednostki miary oraz ilości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Podmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część II zamówienia dotyczy dostaw świeżych warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 2 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnosciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 02 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Część III zamówienia dotyczy dostaw artykułów żywnościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 3 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów żywnościowych, jednostki miary oraz ilości.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)