Dostawa tablic rejestracyjnych

Publication date 2019-07-10
End date 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Powiat Proszowicki
Miejscowość Proszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572162-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Proszowickiego
z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach oraz odbiór już zużytych.
Dostawa będzie obejmować tablice:
1) zwyczajne samochodowe jednorzędowe
2) zwyczajne samochodowe dwurzędowe
3) motorowerowe
4) motocyklowe

W przypadku występowania kompletu należy ilość podzielić na pół. Do wyceny jednak należy podać sztukę.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zamawiał tablice indywidualne, zabytkowe, samochodowe zmniejszone, profesjonalne oraz tymczasowe. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmniejszeniu, ale nie zwiększeniu. Zmniejszenie ilości może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia.
Tablice maja być wykonane zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w załączniku nr 7 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji
i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. z 2016r poz.1038 z późn. zm.).
Dostawa i odbiór będzie realizowana partiami. O konieczności realizacji partii dostawy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie lub Faksem, a następnie niezwłocznie potwierdzi pisemnie zamówienie. Dostawa każdej partii przedmiotowego zamówienia będzie realizowana w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przesłania zamówienia. Za dzień zamówienia uznaje się dzień, w którym Zamawiający przesłał do Wykonawcy faks ( potwierdzony) lub zostało doręczone pismo z informacją o liczbie i ilości tablic, którą ma Wykonawca dostarczyć.
Dostawa jak i odbiór będzie realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt do/z siedziby Zamawiającego do/z pokoju nr 90 ( II piętro).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6834bae5-7a1b-49be-861e-334bed27b104
Biuletyn 572162-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Proszowicki
Regon 35155449400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Proszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 123 861 846
Zamawiajacy fax 123 862 933
Zamawiajacy email sekretarz@proszowice.upow.gov.pl
Adres strony url www.proszowice.upow.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Justyna Starek
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.proszowice.upow.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.proszowice.upow.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Proszowicki - Starostwo Powiatowe w Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny ZP.272.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Proszowickiego z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach oraz odbiór już zużytych. Dostawa będzie obejmować tablice: 1) zwyczajne samochodowe jednorzędowe 2) zwyczajne samochodowe dwurzędowe 3) motorowerowe 4) motocyklowe W przypadku występowania kompletu należy ilość podzielić na pół. Do wyceny jednak należy podać sztukę. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie zamawiał tablice indywidualne, zabytkowe, samochodowe zmniejszone, profesjonalne oraz tymczasowe. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmniejszeniu, ale nie zwiększeniu. Zmniejszenie ilości może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia. Tablice maja być wykonane zgodnie ze wzorem i opisem zawartym w załączniku nr 7 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. z 2016r poz.1038 z późn. zm.). Dostawa i odbiór będzie realizowana partiami. O konieczności realizacji partii dostawy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie lub Faksem, a następnie niezwłocznie potwierdzi pisemnie zamówienie. Dostawa każdej partii przedmiotowego zamówienia będzie realizowana w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przesłania zamówienia. Za dzień zamówienia uznaje się dzień, w którym Zamawiający przesłał do Wykonawcy faks ( potwierdzony) lub zostało doręczone pismo z informacją o liczbie i ilości tablic, którą ma Wykonawca dostarczyć. Dostawa jak i odbiór będzie realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt do/z siedziby Zamawiającego do/z pokoju nr 90 ( II piętro).
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy wraz z odbiorem i utylizacją, każda o wartości minimum 100.000 zł brutto; W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodar-czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 5.26 SIWZ;
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wy-konanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załącze-niem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przy-padku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne doku-menty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ; b) Wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.) - kopia lub oryginał; Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BIP. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas dostarczenia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)