GuidZP400 |
b7db1dcd-e494-4f90-aceb-02b9ecaea53d
|
Biuletyn |
571656-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
27156608800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 704 207
|
Zamawiajacy email |
zampubli@sk1.zabrze.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.zabrze.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zabrze.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. S.Szyszko SUM w Katowicach, 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15, budynek nr 33 Dyrekcja, piętro II, pokój- 19 Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości
|
Numer referencyjny |
ZP/45/49/2019/PN/45
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem dostawy są środki czystości, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w części IV SIWZ oraz treści wzoru umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 990,00 PLN [słownie: siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100].
8.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
31 1130 1091 0003 9028 8620 0005
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi część V SIWZ:
Warunki zmian postanowień zawartej umowy
§11
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
3) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn:
wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu Umowy oraz mająca wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
c) zmiany danych teleadresowych,
d) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
6) konieczności wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotyczących Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
2. W przypadku wystąpienia siły wyższej, termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu Umowy
w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana umowy jest możliwa również w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp.
4. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|