Dostawa komputerów dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Publication date 2019-07-10
End date 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571694-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Komputer All in One typ A – 2 szt.
Kontroler - 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 119e389e-9b81-4ed9-ba0d-dc40807dd999
Biuletyn 571694-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Regon 27574800000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-043
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 31 00 505,
Zamawiajacy fax 71 355 28 49
Zamawiajacy email kanclerz@amuz.wroc.pl,
Adres strony url www.amuz.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.amuz.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.amuz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP 262-2/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Komputer All in One typ A – 2 szt. Kontroler - 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 27119,52
Waluta calosc pln
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 25 000,00 brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach, 2) gdy zaistnieje sytuacja, że w ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o lepszych parametrach niż określone w Umowie, 3) gdy niedokonanie zmian w Umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria pamięć RAM
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wydajność procesora
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)