GuidZP400 |
80712cbc-5755-4de0-865e-98691e412453
|
Biuletyn |
572933-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Regon |
-0000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
-, -
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Adres strony url |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Przetarg nieograniczony na dostawę art. biurowych i worków.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę art. biurowych i worków.
|
Numer referencyjny |
ZP?DTA/17/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa art.biurowych i worków dla potrzeb podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku: 1. Art. biurowe, 2. Worki.
Szczegółowy opis przedmiotu zawierają załączniki 1 i2 które stanowią integralną część SIWZ. Postępowanie
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż określonej w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z
późniejszymi zmianami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.org.pl/zozklodzko/.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.org.pl/zozklodzko/.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.org.pl/zozklodzko/.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.
org.pl/zozklodzko/.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.
org.pl/zozklodzko/.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający opisał szczegółowo w SIWZ dostępnym na stroniehttps://www.ebip.
org.pl/zozklodzko/.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Art.biurowe- 1700
2. Worki- 1500
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi
zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionym
wykonawcą w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych
podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a których
wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto.
Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku
zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie
mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta
bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3.
W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem
nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Art. biurowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Art. biurowe.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż okre-ślonej w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych
z późniejszymi zmianami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż okre-ślonej w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych
z późniejszymi zmianami
|
| |