Dostawa i montaż mebli

Publication date 2019-07-16
End date 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Instytut Dendrologii PAN
Miejscowość Kórnik
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574363-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk przy ul. Parkowej 5 w Kórniku.
Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe, a także wady w funkcjonowaniu i możliwości regulacji dostarczonych mebli. Meble muszą być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku biurowo-laboratoryjnym o charakterze obiektu użyteczności publicznej. Konstrukcja winna być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły,
z materiałów wysokiej jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d718161c-ba2c-4694-86e3-aa3f416f643e
Biuletyn 574363-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Dendrologii PAN
Regon 32615000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kórnik
Zamawiajacy kod pocztowy 62-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 170 033,
Zamawiajacy fax 618 170 166
Zamawiajacy email idadmin@man.poznan.pl,
Adres strony url http://www.idpan.poznan.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Nauka (Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.idpan.poznan.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta na: „Dostawę i montaż mebli” Przetarg nieograniczony nr. ZP/02/2019 Liczba stron ……(określić ile zapisanych stron znajduje się w kopercie) Nie otwierać przed……. (podać datę i godzinę otwarcia ofert) do 23 lipca 2019 roku w Instytucie Dendrologii Polskiej Akademii Nauk przy ul. Parkowej 5, 62-035 Kórnik, nr pokoju 103 do godz. 10:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Parkowej 5, 62-035 Kórnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli
Numer referencyjny ZP/02/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk przy ul. Parkowej 5 w Kórniku. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe, a także wady w funkcjonowaniu i możliwości regulacji dostarczonych mebli. Meble muszą być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku biurowo-laboratoryjnym o charakterze obiektu użyteczności publicznej. Konstrukcja winna być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Część 1 Zadanie nr 1 do 5 tygodni licząc od dnia podpisania umowy Część 2 Zadanie nr 2 do 10 tygodni licząc od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, potwierdzone referencjami należytego wykonania dostawy tożsame z zamawianą w niniejszym postępowaniu za kwotę co najmniej 100 000,00 złotych netto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 1 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1 W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej wymaganej przepisami prawa – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3 Warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, potwierdzone referencjami należytego wykonania dostawy tożsame z zamawianą w niniejszym postępowaniu za kwotę co najmniej 100 000,00 złotych netto.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1. Wykaz dostaw mebli wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: Wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany terminu, zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń parteru w budynku D nr: 1, 4, 11, 12, , 14, 16, 17, 18, 19, 20, 21. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń piwnicy w budynku D nr: 7, 8, 9, 10, 11, 12. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr B
  

Criterion

Kryteria Gwarancja (Kgw)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto (Kc)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)