Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego

Publication date 2019-07-16
End date 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573590-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 183310008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt. Zadanie nr 2 Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 493368cc-e31f-4564-834e-bd063f2190e3
Biuletyn 573590-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Numer referencyjny ZP/6/VI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt. Zadanie nr 2 Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie analogicznego przedmiotu zamówienia w zakresie danego Zadania, o wartości nie mniejszej niż dla Zadania nr 1 - 90 000,00 zł brutto każda, dla Zadania nr 2 – 90 000 zł brutto każda. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była odzież specjalna, koszulki lub bielizna osobista o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto, niezależnie od ilości zadań na jakie Wykonawca składa ofertę. Przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę. W przypadku realizowania przez Wykonawcę umów niezakończonych przed terminem składania ofert, dostawy zostaną uznane za spełniające powyższy wymóg, jeżeli wartość zrealizowanych dostaw w ramach umowy wynosi nie mniej niż równowartość kwoty określonej dla danego Zadania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w stosownych sytuacjach może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w § 9 ust. 1, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a uPzp. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 26.07.2019 roku do godz. 12:30 w wysokości: dla Zadania nr 1 – 2 000,00 zł; dla Zadania nr 2 – 2 000,00 zł. 2. Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy: a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie na skutek zmiany cen producentów materiałów, b. w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzieleniu niniejszego zamówienia, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, c. zmiany wzoru przedmiotu umowy oraz materiałów, z których ma być on wykonany, wynikający ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, wydłużenie okresu obowiązywania umowy do sześciu (6) miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1, jednak jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i za zgodą obu Stron, d. zmiana terminu wykonania każdej z części zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, które spowodują, że realizacja usługi nie będzie możliwa w terminie przewidzianym na realizację usługi, o czas trwania wskazanych okoliczności, jednakże nie dłuższy niż siedem (7) dni, e. zmiana wysokości wynagrodzenia brutto może nastąpić, w przypadku zmiany: i. stawki podatku od towarów i usług; ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, iv. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek z krótkim rękawem – 1400 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla Zadania nr 1 – Koszulka z krótkim rękawem (załącznik nr 3A do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg: 􀀀 tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2; W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z krótkim rękawem w ilości do 1400 szt. Koszulka z krótkim rękawem dla członków LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie od wiosny do jesieni. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek z długim rękawem – 1400 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla Zadania nr 2 – Koszulka z długim rękawem (załącznik nr 3B do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uszkodzenia wzoru oferowanej odzieży ochronnej, o której mowa powyżej, podczas dokonywania oceny jakościowej. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kartę katalogową dzianiny zasadniczej, z której wykonana jest bielizna lub wyników badań z akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzających spełnienie wymagań wg: 􀀀 tabeli nr 5 dla Zadań nr 1 i 2; W przypadku karty wystawionej w języku obcym - wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z długim rękawem w ilości do 1400 szt. Koszulka z długim rękawem dla członków załóg LPR jest bielizną specjalną przeznaczoną do codziennego używania w czasie pełnienia dyżurów oraz wykonywania lotów przez załogi Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego HEMS (ang.: Helicopter Emergency Medical Service) w okresie całego roku. Noszona jest jako pierwsza warstwa pod kombinezonem lotniczym lub ubraniem zimowym, zapewniając komfort użytkownikom w czasie prowadzonych działań ratowniczych jak również w działaniach statycznych. Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość i estetyka wykonania załączonego do oferty wzoru odzieży
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)