Dostawę i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A

Publication date 2019-07-17
End date 2019-07-29 00:00:00
Instytucja XVII Liceum Ogólnokształcące
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble laboratoryjne,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575163-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321005, 391800007, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A.
3.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy posiadał odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
3.4. Wszystkie oferowane produkty (urządzenia, sprzęty) elektryczne w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wymagania norm CE, tj. wymogi niezbędne do oznaczenia produktów znakiem CE.
3.5. Oferowane produkty muszą być sprawne, fabrycznie nowe i nieużywane oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed datą składania ofert.
3.6. Oferowane produkty nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne).
3.7. Dostawa sprzętu i wyposażenia nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy a następnie zostanie kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy, oraz jeśli dotyczy - odpowiednio rozmieszczone, podłączone oraz uruchomione zgodnie ze wskazaniem Dyrektora szkoły.
3.8. Zaleca się, aby dostarczone produkty zapakowane były w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3.10. Dostawy należy prowadzić w sposób niezakłócający działalności szkoły i ustalony
z dyrektorem szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych.
3.11. Na dostarczone produkty Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcję producenta w języku polskim.
3.12. Koszt dostawy, czynności opisanych w ust. 3.7 SIWZ, a także innych czynności do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3.13. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przez Wykonawcę asortyment może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe od parametrów określonych w SIWZ i załącznikach przez Zamawiającego.
3.14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy konkretnych producentów, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
3.14.1. Warunki równoważności rozwiązań:
a) Co najmniej ten sam zakres zastosowań,
b) Co najmniej ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez
rozwiązanie,
c) Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym,
d) Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa
eksploatacji,
e) Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania
równoważnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b363cb1f-a32e-4831-8a1d-687d2b84dc6f
Biuletyn 575163-N-2019
Zamawiajacy nazwa XVII Liceum Ogólnokształcące
Regon 36799272100000
Zamawiajacy adres ulica 10 Lutego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-364
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586203316
Zamawiajacy email sekretariat@17logdynia.pl, kierownik@17logdynia.pl
Adres strony url www.17logdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gdynia.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdynia.pl/bip
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A. 3.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy posiadał odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 3.4. Wszystkie oferowane produkty (urządzenia, sprzęty) elektryczne w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wymagania norm CE, tj. wymogi niezbędne do oznaczenia produktów znakiem CE. 3.5. Oferowane produkty muszą być sprawne, fabrycznie nowe i nieużywane oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed datą składania ofert. 3.6. Oferowane produkty nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne). 3.7. Dostawa sprzętu i wyposażenia nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy a następnie zostanie kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy, oraz jeśli dotyczy - odpowiednio rozmieszczone, podłączone oraz uruchomione zgodnie ze wskazaniem Dyrektora szkoły. 3.8. Zaleca się, aby dostarczone produkty zapakowane były w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.10. Dostawy należy prowadzić w sposób niezakłócający działalności szkoły i ustalony z dyrektorem szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 3.11. Na dostarczone produkty Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcję producenta w języku polskim. 3.12. Koszt dostawy, czynności opisanych w ust. 3.7 SIWZ, a także innych czynności do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3.13. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przez Wykonawcę asortyment może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe od parametrów określonych w SIWZ i załącznikach przez Zamawiającego. 3.14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy konkretnych producentów, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 3.14.1. Warunki równoważności rozwiązań: a) Co najmniej ten sam zakres zastosowań, b) Co najmniej ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, c) Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, d) Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, e) Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatny nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) – dokument dołączany do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa komputer przenośny, projektory interaktywne z tablicą ceramiczną, dyski ssd, tablety, głośniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. komputer przenośny typu notebook 2. projektor interaktywny z tablica magnetyczną ceramiczną 3. dysk ssd 4. tablety 5. serwer 6. komputer klasowy (nauczycielski) do udostępniania treści i współpracy 7. głośniki komputerowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa urządzenia kopiujące i drukujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. urządzenie wielofunkcyjne kolor A3 2. urządzenie laserowe wielofunkcyjne czarno-białe A4 3. drukarka kolorowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. wózek do ładowania laptopów 2. niszczarka do dokumentów 3. tablica suchościeralna otwierana 4. metalowa szafa na odczynniki chemiczne 5. trymer do papieru 6. laminator dokumentów do formatu A4
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa tablice informacyjne świetlne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie zapewniające komunikację wizualną wyświetlacz LED. Wyświetlacz wizualny ma pełnić w szkole funkcję komunikacyjną między dyrekcją szkoły a nauczycielami, uczniami i rodzicami. Do wyświetlania bieżącego planu lekcji, zastępstw nauczycielskich, komunikatów informacyjnych. Zarządzanie pomiędzy ekranami za pośrednictwem sieci LAN.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)