DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI

Publication date 2019-07-17
End date 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575010-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Oddziału Internistycznego z Pododdziałem Geriatrii przy ul.Herberta 21.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne zawierają Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3624e570-f656-4b68-810d-6141c0975dc8
Biuletyn 575010-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Regon 43099240200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Biernackiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 740 86 14
Zamawiajacy fax 81 740 39 34
Zamawiajacy email zamowienia@spszw.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.janbozy.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Kancelaria (budynek administracji pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI
Numer referencyjny DZP.3311-29/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Oddziału Internistycznego z Pododdziałem Geriatrii przy ul.Herberta 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne zawierają Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.2.dla mebli, które posiadają blaty z płyty wiórowej laminowanej HPL- Atest Higieniczny, wydany przez Zakład Higieny Komunalnej do stosowania w pomieszczeniach budynków: laboratoriów przemysłowych, chemicznych, mikrobiologicznych, szkolnych, w przemyśle spożywczym, w zakładach opieki zdrowotnej 8.3. dla mebli, które posiadają blaty na bazie żywicy fenolowej: – Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej do stosowania w pomieszczeniach budynków: laboratoriów przemysłowych, chemicznych, mikrobiologicznych, szkolnych, w przemyśle spożywczym, w zakładach opieki zdrowotnej oraz - Certyfikat wydany przez niezależną europejską instytucję badawczą, potwierdzający wykonanie analiz na redukcję kolonii mikroorganizmów, na poziomie nie niższym niż 99,99% po 24 godz., przynajmniej na następujące mikroorganizmy: Escherichia coli (Pałeczki okrężnicy) i Staphylococcus ureus (Gronkowiec Złocisty).
Inne dokumenty niewymienione 9.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)