GuidZP400 |
3624e570-f656-4b68-810d-6141c0975dc8
|
Biuletyn |
575010-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
|
Regon |
43099240200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Biernackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 740 86 14
|
Zamawiajacy fax |
81 740 39 34
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spszw.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.janbozy.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Kancelaria (budynek administracji pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI
|
Numer referencyjny |
DZP.3311-29/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Oddziału Internistycznego z Pododdziałem Geriatrii przy ul.Herberta 21.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne zawierają Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.:
7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.2.dla mebli, które posiadają blaty z płyty wiórowej laminowanej HPL- Atest Higieniczny, wydany przez Zakład Higieny Komunalnej do stosowania w pomieszczeniach budynków: laboratoriów przemysłowych, chemicznych, mikrobiologicznych, szkolnych, w przemyśle spożywczym, w zakładach opieki zdrowotnej
8.3. dla mebli, które posiadają blaty na bazie żywicy fenolowej:
– Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej do stosowania w pomieszczeniach budynków: laboratoriów przemysłowych, chemicznych, mikrobiologicznych, szkolnych, w przemyśle spożywczym, w zakładach opieki zdrowotnej oraz
- Certyfikat wydany przez niezależną europejską instytucję badawczą, potwierdzający wykonanie analiz na redukcję kolonii mikroorganizmów, na poziomie nie niższym niż 99,99% po 24 godz., przynajmniej na następujące mikroorganizmy: Escherichia coli (Pałeczki okrężnicy) i Staphylococcus ureus (Gronkowiec Złocisty).
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty.
9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika).
9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|