GuidZP400 |
505b7074-0cfa-4eae-8f74-8ebb84a35808
|
Biuletyn |
574934-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Koniusza
|
Regon |
35155505100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Koniusza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koniusza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-104
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 869 039
|
Zamawiajacy fax |
123 869 015
|
Zamawiajacy email |
gmina@koniusza.pl
|
Adres strony url |
www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” Nr: RPMP.10.01.05-12-0219/18, współfinansowanego przez Unię Europejską - Poddziałanie 10.1.5 Wsparcie uczniów zdolnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej – za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. Nr 11 (sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”
|
Numer referencyjny |
R.Ż.271.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” oraz Część II „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy - termin dotyczy obydwóch części zamówienia (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
1.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
1.2 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (jeżeli są znane nazwy firm Podwykonawców na dzień składania ofert).
1.3 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje
w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1.
1.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
1.5 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
1.6 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie posterowania o udzielenie zamówienia.
2. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE, KONSORCJA)
2.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 2.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia: o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
3. KLAUZLA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:3.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Koniusza, 32-104 Koniusza 55, jest Wójt Gminy Koniusza,
3.2 Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO, Urząd Gminy Koniusza wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Pawła Chochół z którym można skontaktować się poprzez e-mail: pchochol@pc-consulting.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Koniusza, 32-104 Koniusza 55 z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych Osobowych w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
3.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza w ramach realizacji projektu pn. „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza”- znak: R.Ż. 271.8.2019.
Część I pn.: „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”.
Część II pn.: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”.
3.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.),
3.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
3.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
3.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
3.8 Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzane danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
3.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy dla danej części odpowiednio wg załącznika nr 1a lub 1b do SIWZ; 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta składna jest przez pełnomocnika; 4) arkusze wyceny odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia, które znajdują się w załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach:
1) aktualizacji danych Wykonawcy,
2) zmianę dostarczanego sprzętu za zgodą Zamawiającego na sprzęt o parametrach porównywalnych lub wyższych niż wynikające odpowiednio z Załączników, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu,
3) zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu„Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” do: Szkoły Podstawowej
w Biórkowie Wielkim, Szkoły Podstawowej w Glewcu, Szkoły Podstawowej w Koniuszy, Szkoły Podstawowej w Niegardowie oraz Szkoły Podstawowej w Rzędowicach.
Zakres części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego
w załączniku Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego, interaktywnego
i komputerowego w ramach projektu „Małopolskie Talenty – I i II etap edukacyjny – Gmina Koniusza” do Szkoły Podstawowej w Biórkowie Wielkim, Szkoły Podstawowej w Glewcu, Szkoły Podstawowej w Koniuszy, Szkoły Podstawowej w Niegardowie oraz Szkoły Podstawowej w Rzędowicach.
Zakres części I przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wymienionego
w załącznikach: Nr 6b oraz Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |