Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku

Publication date 2019-07-17
End date 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574716-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 948c9bcb-b43a-4663-82c2-d1fbb3e054c1
Biuletyn 574716-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Regon 43004054100000
Zamawiajacy adres ulica ul. prof. Antoniego Gębali
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 185 125,
Zamawiajacy fax 817 185 125
Zamawiajacy email zp@uszd.lublin.pl,
Adres strony url www.usdlublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usdlublin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny 52/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku i nie stawia wymagań dotyczących w/w warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Dotyczy zadania nr 1, 2: Katalogi/ulotki/foldery. Dotyczy zadania nr 3: a) Wzory ulotek informacyjnych preparatu (UWAGA: jeśli preparat zapotrzebowany jest w więcej niż jednej pojemności – dla uznania spełnienia wymogu postawionego w tym punkcie wystarczy przedłożenie ulotki tylko dla jednej (dowolnie wybranej) pojemności opakowania. b) Etykiety do każdego zadania wraz z aktualnymi kartami charakterystyki produktu, zgodnymi z obowiązującymi przepisami (karty charakterystyki nie są wymagane dla pozycji dotyczących kosmetyków). c) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj.:  dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.);  dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – aktualne pozwolenie, o którym mowa w ustawie z dn. 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 20015r. poz. 1926) ;  dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dn. 06.09.2001r. (j.t. Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.);  dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny – potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE (nr 1223/2009 z dn. 30.11.2009r.)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje. 3. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 4. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 5. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej, b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy, c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące, d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, g) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie, i) w przypadku zmiany ilości sztuk/litrów w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk/litrów na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały jednorazowe różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektrody do EKG ogólnopediatryczne 15 400szt., Regulator przepływu 180 szt., Staza bezlateksowa - 375 szt., Przewód pacjenta SPO2 MASIMO - 6 szt., Mankiety typu SOFT – CUF - 5 000szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa FARTUCHY WŁÓKNINOWE JEDNOKROTNEGO UŻYTKU OCHRONNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis FARTUCHY WŁÓKNINOWE JEDNOKROTNEGO UŻYTKU OCHRONNE -11 000 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)