Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla NCBR

Publication date 2019-07-19
End date 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576458-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis asortymentu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31561180-5c2e-4524-a9f1-fcd68451d490
Biuletyn 576458-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Regon 14103240400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowogrodzka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-695
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (+48 22) 39 07 401
Zamawiajacy fax (+48 22) 20 13 408
Zamawiajacy email przetargi@ncbir.gov.pl
Adres strony url http://www.ncbr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Fundusz Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programów Operacyjnych: Wiedza Edukacja Rozwój oraz Inteligentny Rozwój
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2. Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2019 r. o godz. 12:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowogrodzka 47a 00-695, Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla NCBR
Numer referencyjny 28/19/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis asortymentu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 261681,13
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu co potwierdzą przez złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości każdej z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw z różnych kontraktów w celu uzyskania wartości minimalnej. Pod pojęciem dostawy wykonywanej, Zamawiający rozumie dostawę, będącą w trakcie realizacji – której zrealizowana część polegała na dostawie materiałów biurowych i miała wartość co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu dostaw, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP do sporządzenia tego dokumentu służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę oferty brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i Wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwy firm podwykonawcy; 2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana osób i danych, o których mowa w § 9 ust. 3 Umowy, następuje poprzez pisemne powiadomieniu drugiej Strony i nie wymaga zmiany treści Umowy. 2. Strony zgodnie ustalają, że niedopuszczalne są wszelkie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 4 niniejszego paragrafu podlega unieważnieniu. 4. Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest: 1) zainicjowanie zmiany Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę; 2) przedstawienie opisu proponowanej zmiany; 3) uzasadnienie zmiany Umowy; 4) zaistnienie sytuacji określonej w ust. 4 lub 5 niniejszego paragrafu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 6. W przypadku wystąpienia w czasie trwania Umowy zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę w postaci zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona zwracająca się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji winna wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność zwrócenia się Wykonawcy o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania tj. dn. 29.07.2019 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 47a, w sali nr 110 piętro 1.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)