GuidZP400 |
31561180-5c2e-4524-a9f1-fcd68451d490
|
Biuletyn |
576458-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
|
Regon |
14103240400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowogrodzka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-695
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(+48 22) 39 07 401
|
Zamawiajacy fax |
(+48 22) 20 13 408
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ncbir.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.ncbr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Fundusz Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programów Operacyjnych: Wiedza Edukacja Rozwój oraz Inteligentny Rozwój
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2. Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2019 r. o godz. 12:00.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowogrodzka 47a 00-695, Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla NCBR
|
Numer referencyjny |
28/19/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis asortymentu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
261681,13
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu co potwierdzą przez złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości każdej z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw z różnych kontraktów w celu uzyskania wartości minimalnej.
Pod pojęciem dostawy wykonywanej, Zamawiający rozumie dostawę, będącą w trakcie realizacji – której zrealizowana część polegała na dostawie materiałów biurowych i miała wartość co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu dostaw, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP do sporządzenia tego dokumentu służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w
odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez
osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać w szczególności: wskazanie oferowanego
przedmiotu zamówienia, cenę oferty brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i Wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwy firm podwykonawcy;
2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana osób i danych, o których mowa w § 9 ust. 3 Umowy, następuje poprzez pisemne powiadomieniu drugiej Strony i nie wymaga zmiany treści Umowy.
2. Strony zgodnie ustalają, że niedopuszczalne są wszelkie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu.
3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 4 niniejszego paragrafu podlega unieważnieniu.
4. Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest:
1) zainicjowanie zmiany Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę;
2) przedstawienie opisu proponowanej zmiany;
3) uzasadnienie zmiany Umowy;
4) zaistnienie sytuacji określonej w ust. 4 lub 5 niniejszego paragrafu.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
6. W przypadku wystąpienia w czasie trwania Umowy zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę w postaci zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona zwracająca się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji winna wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność zwrócenia się Wykonawcy o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania tj. dn. 29.07.2019 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 47a, w sali nr 110 piętro 1.
|