Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury – 4 części

Publication date 2019-07-19
End date 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576234-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302320004, 302321108, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1 Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne,
Część 2 Urządzenie wielofunkcyjne kolor,
Część 3 Urządzenie drukujące karty identyfikacyjne,
Część 4 Urządzenie drukujące kody kreskowe.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9dee15e4-203c-4e33-a9ef-ed14ab02def2
Biuletyn 576234-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Regon 14058042800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przy Rondzie
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-547
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0048 12 6179655
Zamawiajacy fax 0048 12 6179653
Zamawiajacy email zamowienia@kssip.gov.pl
Adres strony url https://www.kssip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w rozdziale 11 SWIZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków Kancelaria Ogólna (na parterze budynku)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury – 4 części
Numer referencyjny BD-V.2611.31.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, Część 2 Urządzenie wielofunkcyjne kolor, Część 3 Urządzenie drukujące karty identyfikacyjne, Część 4 Urządzenie drukujące kody kreskowe. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zgodnie z § 8 wzoru umowy dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach: a) wstrzymania produkcji, określonego modelu sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu; b) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; c) konieczności zmiany terminu wykonania umowy w razie wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojnę, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.). Zmiana terminu wykonania umowy ww. przypadku może nastąpić na udokumentowany wniosek Wykonawcy o ilość dni występowania siły wyższej; d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zamiany obowiązującego prawa. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne kolor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia wielofunkcyjnego kolor. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie drukujące karty identyfikacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia drukującego karty identyfikacyjne Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenie drukujące kody kreskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia drukującego kody kreskowe Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)