GuidZP400 |
21a36716-1001-4fcb-97ed-c6c30df7c17b
|
Biuletyn |
576362-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30677900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. ks. Jana Bosko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołów Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 817 320
|
Zamawiajacy fax |
257 876 083
|
Zamawiajacy email |
zp@spzozsokolow.pl
|
Adres strony url |
www.spzozsokolow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozsokolow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w zamkniętych i ostemplowanych pieczęcią firmową Wykonawcy kopertach z napisem „Przetarg na systematyczną dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim”.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Sokołowie Podlaskim ul. Bosco 5, 08-300 Sokołów Podlaski, sekretariat p.37
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy
|
Numer referencyjny |
FZP-2810-154/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
nie określa
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie określa
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenie (wzór stanowi Załącznik nr 5 ), że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany i opakowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów dopuszczających do wglądu na żądanie Zamawiającego)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy , stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz asortymentowo- cenowy , stanowiący Załącznik nr 1 A do SIWZ, 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 4.Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) 5.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4. 6. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu i stosowania materiałów na terenie RP,- Załącznik nr 5 7.Materiały w postaci folderów lub kart katalogowych dotyczących oferowanego asortymentu. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy. 8.Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
a)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy,
b)zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy, c)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, d)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie. e)wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|