GuidZP400 |
af234253-860b-42d0-8942-6fda8501711e
|
Biuletyn |
576161-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowogródek Pomorski
|
Regon |
21096695800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogródek Pomorski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
74-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
095 7471760, 7471711
|
Zamawiajacy fax |
957 471 760
|
Zamawiajacy email |
gm.nowogrodek@post.pl
|
Adres strony url |
www.nowogrodekpomorski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach Programu Współpracy Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/ Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowogrodekpomorski.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom –łódź z przyczepą i silnikiem
|
Numer referencyjny |
BRG.271.19.2019.AF
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Nowogródek Pomorski.
Zamówienie obejmuje dostawę łodzi z przyczepą i silnikiem – 1 szt.,
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.
ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku:
a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy;
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego
e) zaistnienia siły wyższej
f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|