Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów chirurgicznych.

Publication date 2019-07-19
End date 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572999-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fe80dcf-1f67-44ee-af8b-42433144da12
Biuletyn 572999-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 775 065
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wszp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszp.pl w zakładce przetargi /rozpoczęte
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej- osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37- 700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów chirurgicznych.
Numer referencyjny DZP/21/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 28
Okreslenie przedmiotu Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.; Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.; Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.; Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.; Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.; Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.; Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.; Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.; Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.; Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.; Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postepowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3. Deklaracja zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2017 poz. 211)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem na konto podane przez Wykonawcę w terminie 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2. W sytuacji nieprawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności, o którym mowa w ust. 1 będzie liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy właściwie wystawionej faktury korygującej. 3. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. Podaje NIP: 795-20-66-984. 4. Wykonawca ma prawo wystawić faktury: a) w formie papierowej; b) w formie elektronicznej, przesłane na adres email Zamawiającego ……………………… c) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno– prawnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2191). 5. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 6. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 6.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 6.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 7. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 8. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 9. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)