Rozbudowa i aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA, w podziale na dwie części

Publication date 2019-07-22
End date 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576986-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA, w podziale na dwie części.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na następujące Części:
Część nr 1. zamówienia – „Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR”.
Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR poprzez uzyskanie licencji i wdrożenie nowych funkcjonalności, w tym jego parametryzacja:
a. Dostawa licencji dostępowych Oprogramowania TETA ME lub licencji dostępowych dla oprogramowania równoważnego, spełniających wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: 150 Licencji dostępowych typu manager, 1000 Licencji dostępowych typu pracownik
b. Dostawa licencji serwerowych dla Oprogramowania TETA ME, TETA PPK zgodnego ze specyfikacją opisaną w punkcie 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia lub licencji serwerowych dla oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
c. Wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrażanego Oprogramowania lub oprogramowania równoważnego zgodnie ze specyfikacją, w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji systemu, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej.

Część nr 2. zamówienia - „Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 lub dostarczenie oprogramowania równoważnego”.
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 (obecnie posiadana przez Zamawiającego wersja to 26.5) lub instalacja dostarczonego oprogramowania równoważnego, w tym jego parametryzacja, spełniającego wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia nie jest wymiana oprogramowania TETA ERP, które jest już w posiadaniu Zamawiającego (wymienionego w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) na inne oprogramowanie. W przypadku instalacji przez Wykonawcę w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oprogramowania równoważnego, oprogramowanie to musi uzupełniać oprogramowanie TETA ERP będące w posiadaniu Zamawiającego, tak aby spełniało wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz musi być z nim kompatybilne i współdziałać w sposób niezakłócony.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff38629f-c500-43b9-bd1e-052f065e4b3e
Biuletyn 576986-N-2019
Zamawiajacy nazwa Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Regon 10464542000000
Zamawiajacy adres ulica Kolska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 808 200
Zamawiajacy fax 22 3808201,3808391
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@nask.pl
Adres strony url https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza mozliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa i aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA, w podziale na dwie części
Numer referencyjny ZZ.2110.338.2019.MWI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA, w podziale na dwie części. 2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na następujące Części: Część nr 1. zamówienia – „Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR”. Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR poprzez uzyskanie licencji i wdrożenie nowych funkcjonalności, w tym jego parametryzacja: a. Dostawa licencji dostępowych Oprogramowania TETA ME lub licencji dostępowych dla oprogramowania równoważnego, spełniających wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: 150 Licencji dostępowych typu manager, 1000 Licencji dostępowych typu pracownik b. Dostawa licencji serwerowych dla Oprogramowania TETA ME, TETA PPK zgodnego ze specyfikacją opisaną w punkcie 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia lub licencji serwerowych dla oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, c. Wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrażanego Oprogramowania lub oprogramowania równoważnego zgodnie ze specyfikacją, w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji systemu, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej. Część nr 2. zamówienia - „Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 lub dostarczenie oprogramowania równoważnego”. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 (obecnie posiadana przez Zamawiającego wersja to 26.5) lub instalacja dostarczonego oprogramowania równoważnego, w tym jego parametryzacja, spełniającego wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia nie jest wymiana oprogramowania TETA ERP, które jest już w posiadaniu Zamawiającego (wymienionego w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) na inne oprogramowanie. W przypadku instalacji przez Wykonawcę w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oprogramowania równoważnego, oprogramowanie to musi uzupełniać oprogramowanie TETA ERP będące w posiadaniu Zamawiającego, tak aby spełniało wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz musi być z nim kompatybilne i współdziałać w sposób niezakłócony.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający doprecyzowuje informacje z sekcji II pkt 8): Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane zostało zgodnie z poniższymi terminami: a. Dostawa licencji dostępowych Oprogramowania lub licencji dostępowych oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: 150 Licencji dostępowych typu manager, 1000 Licencji dostępowych typu pracownik - do 10 dni roboczych (Dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na podstawie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r., Nr 90, dalej jako: „Dni roboczych”) od dnia zawarcia Umowy , której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia. b. Dostawa licencji serwerowych dla Oprogramowania zgodnego ze specyfikacją opisaną w punkcie 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia lub licencji serwerowych dla oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – do 10 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia. c. Wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrażanego Oprogramowania lub oprogramowania równoważnego zgodnie ze specyfikacją, w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji systemu, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej – nie później niż w przeciągu 40 Dni roboczych od dnia podpisania Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia. Część nr 2. zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane zostało w terminie do 10 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 2. zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: - Niniejszego oświadczenia (wypełnionego Załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.); - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. 6. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. – dalej „Rozporządzenie”).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację Przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy Pzp), w szczególności: 1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej ___ [10% łącznej ceny wynikającej z oferty oraz równocześnie nieprzekraczającej wartości progowej właściwej dla danego zamawiającego], niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 3) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub nowej aktualizacji pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania objętego Umową lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu oprogramowania zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności projektowych, konieczności zmiany:  sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,  zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; e) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia Wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym; 2. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą udokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej lub elektronicznej. 3. W przypadku złożenia przez Stronę wniosku o dokonanie zmiany druga Strona w terminie 10 dni od dnia otrzymania wniosku przygotuje swoje stanowisko w zakresie proponowanej zmiany. 4. Wniosek o zmianę powinien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem jej celowości. 5. W przypadku zgłoszenia kilku wniosków należy określić ich priorytet. 6. Zaakceptowany przez Przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego wniosek o dokonanie zmiany stanowi podstawę do dokonania zmiany Umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez upoważnionych reprezentantów Stron. 7. Złożenie i zaakceptowanie wniosku o dokonanie zmiany Umowy nie kreuje roszczenia Wykonawcy o zmianę Umowy.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający doprecyzowuje informacje z pkt 4): Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane zostało zgodnie z poniższymi terminami: a. Dostawa licencji dostępowych Oprogramowania lub licencji dostępowych oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: 150 Licencji dostępowych typu manager, 1000 Licencji dostępowych typu pracownik - do 10 dni roboczych (Dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na podstawie art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r., Nr 90, dalej jako: „Dni roboczych”) od dnia zawarcia Umowy , której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia. b. Dostawa licencji serwerowych dla Oprogramowania zgodnego ze specyfikacją opisaną w punkcie 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia lub licencji serwerowych dla oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – do 10 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia. c. Wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrażanego Oprogramowania lub oprogramowania równoważnego zgodnie ze specyfikacją, w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji systemu, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej – nie później niż w przeciągu 40 Dni roboczych od dnia podpisania Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 1. zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR poprzez uzyskanie licencji i wdrożenie nowych funkcjonalności, w tym jego parametryzacja: a. Dostawa licencji dostępowych Oprogramowania TETA ME lub licencji dostępowych dla oprogramowania równoważnego, spełniających wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: 150 Licencji dostępowych typu manager, 1000 Licencji dostępowych typu pracownik b. Dostawa licencji serwerowych dla Oprogramowania TETA ME, TETA PPK zgodnego ze specyfikacją opisaną w punkcie 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia lub licencji serwerowych dla oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania opisane w punkcie 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, c. Wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrażanego Oprogramowania lub oprogramowania równoważnego zgodnie ze specyfikacją, w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji systemu, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 lub dostarczenie oprogramowania równoważnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający doprecyzowuje zapisy z pkt 4): Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane zostało w terminie do 10 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, której wzór stanowi Tom III SIWZ – dla Części nr 2. zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA ERP do wersji Oprogramowania 27.5 (obecnie posiadana przez Zamawiającego wersja to 26.5) lub instalacja dostarczonego oprogramowania równoważnego, w tym jego parametryzacja, spełniającego wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia nie jest wymiana oprogramowania TETA ERP, które jest już w posiadaniu Zamawiającego (wymienionego w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) na inne oprogramowanie. W przypadku instalacji przez Wykonawcę w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia oprogramowania równoważnego, oprogramowanie to musi uzupełniać oprogramowanie TETA ERP będące w posiadaniu Zamawiającego, tak aby spełniało wymagania określone w pkt 4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz musi być z nim kompatybilne i współdziałać w sposób niezakłócony.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)