Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien

Publication date 2019-07-22
End date 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Kultury i Sportu
Miejscowość Jabłonna,
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577036-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 395154102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien. Łącznie 12 sztuk: przeciwsłoneczne, typ rzymski, zwijane, obsługa manualna, wymiary dopasowane do wnęk okien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e33ec5e-c4b5-4f63-9e3c-5155321d0ec4
Biuletyn 577036-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Kultury i Sportu
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica Modlińska
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Jabłonna,
Zamawiajacy kod pocztowy 05-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 782-47-37, 608619096
Zamawiajacy fax 22 782 43 42
Zamawiajacy email rewitalizacja@jablonna.pl, a.dobrzynska@smw.pl
Adres strony url http://www.gckis.pl/przetargi-zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej narzedzia http://www.gckis.pl/przetargi-zamowienia-publiczne/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gckis.pl/przetargi-zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminne Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie (05-110), ul. Modlińska 102, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien
Numer referencyjny ZP.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien. Łącznie 12 sztuk: przeciwsłoneczne, typ rzymski, zwijane, obsługa manualna, wymiary dopasowane do wnęk okien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie skonkretyzował warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie skonkretyzował warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie skonkretyzował warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części XX i formie określonej w Części XIX SIWZ, ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego oświadczenia według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; c) wykazu prac, powierzonych podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot Umowy; b) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne; c) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może zostać zmieniony z uwzględnieniem okresu nie dłuższego niż czas trwania wymienionych przyczyn. Przerwy w realizacji przedmiotu umowy muszą być udokumentowane odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego; d) wystąpienia siły wyższej – termin dostawy zostanie wydłużony o okres, przez który z powodu siły wyższej, Wykonawca nie mógł realnie wykonać dostawy albo Zamawiający nie mógł dostawy przyjąć. e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto. Wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy ulegnie zmianie wyłącznie o kwotę wynikającą z urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług (VAT). Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; f) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami tel., faksu, adresu, poczty elektronicznej etc.; g) zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy nie wymaga aneksu do Umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę). Każdorazowa zmiana postanowień zawartej umowy wymaga zaakceptowania przez obie Strony i zostanie dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu – aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)