GuidZP400 |
9aff9444-b2e1-4e8a-bf20-6611c9626191
|
Biuletyn |
576744-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
12122900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wat.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://wat.zamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KANCELARIA JAWNA Wojskowej Akademii Technicznej, im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-905 Warszawa, bud. 100, pok. 130, piętro pierwsze, w godzinach 07:45 - 15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń do obsługi infrastruktury.
|
Numer referencyjny |
108/DIN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do obsługi infrastruktury, w tym: przełączniki sieciowe.
Zamawiający przewiduje, a wykonawca wyraża zgodę na zastosowanie prawa opcji w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego, w terminie do 6 miesięcy, od dnia podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32415000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- zamówienie podstawowe do 40 dni, od dnia podpisania umowy
- zamówienia opcjonalne do 6 miesięcy, od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem platformy https://wat.ezamawiajacy.pl
OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
d) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
e) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a) Przewiduje się możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych, korzystniejszych dla Zamawiającego, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta lub oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia;
b) Zaproponowany przez wykonawcę sprzęt winien być tożsamy z wykazanym w ofercie;
c) Przez tożsamość należy rozumieć sprzęt tej samej marki, który charakteryzuje się co najmniej konfiguracją wyspecyfikowaną w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie, o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych, różniący się jedynie symbolem modelu;
d) Dopuszcza się możliwość dokonania zmian w sposobie i terminie realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. Zmiana postanowień Umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa;
administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 108/DIN/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl ;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|