Dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych dla Stanowisk Kierowania podległych jednostek

Publication date 2019-07-24
End date 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577627-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zestawy komputerowe zostaną przekazane po odbiorze przez Zamawiającego do podległych Zamawiającemu komendom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i będą stanowić wyposażenie Stanowisk Kierowania w tych komendach. W skład każdego zestawu wchodzi: komputer oraz po dwa monitory. Całość dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z osprzętem muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie wcześniej niż 2019 r. Komputery powinny współpracować z dostarczanymi monitorami umożliwiając stworzenie zestawów: komputer + 2 monitory. Wykonawca powinien dostarczyć wszystkie niezbędne przewody wymagane do podłączenia monitorów.
Wymagany minimalny okres gwarancji - na komputery - 24 miesiące, na monitory - 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab0b009b-8fb3-4d1d-8c7c-d00282c77742
Biuletyn 577627-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 351 240
Zamawiajacy email kwpsp@straz.lublin.pl
Adres strony url https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20 - 012 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych dla Stanowisk Kierowania podległych jednostek
Numer referencyjny WL.2370.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 44 sztuk zestawów komputerowych o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zestawy komputerowe zostaną przekazane po odbiorze przez Zamawiającego do podległych Zamawiającemu komendom powiatowym (miejskim) PSP woj. lubelskiego i będą stanowić wyposażenie Stanowisk Kierowania w tych komendach. W skład każdego zestawu wchodzi: komputer oraz po dwa monitory. Całość dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z osprzętem muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji – nie wcześniej niż 2019 r. Komputery powinny współpracować z dostarczanymi monitorami umożliwiając stworzenie zestawów: komputer + 2 monitory. Wykonawca powinien dostarczyć wszystkie niezbędne przewody wymagane do podłączenia monitorów. Wymagany minimalny okres gwarancji - na komputery - 24 miesiące, na monitory - 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 439024,39
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki udziału dotyczące znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł lub; - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł . Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki udziału dotyczące posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej polegającej na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 1 dostawy lub dostaw komputerów stacjonarnych o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. W Załączniku nr 3 do SIWZ zostało zawarte oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego treść została zawarta w Załączniku nr 4 do SIWZ; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy złożyć na druku, którego wzór zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ; e) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716), którego treść została zawarta w Załączniku nr 6 do SIWZ; f) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego treść została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć bez wezwania razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert; b) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 200 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składani ofert; c) na potwierdzenie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej - wykazu należycie wykonanych dostaw, tj. 1 dostawy lub dostaw komputerów stacjonarnych o wartości pojedynczej dostawy lub łącznej wartości wszystkich dostaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz należy wypełnić w oparciu o Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy załączyć podpisaną przez Wykonawcę specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia przygotowaną w oparciu o Załącznik nr 1 do SIWZ i zgodnie z zawartymi tam poleceniami. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia stanowi część oferty. Nieprzedłożenie tego dokumentu lub przedłożenie dokumentu niezawierającego wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, z zastrzeżeniem postanowień naprawczych określonych w SIWZ, w tym jej załącznikach lub w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych lub przy braku możliwości ustalenia brakujących treści w oparciu o pozostałą część oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie istotnych postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; b)wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) przedłużenie terminu wykonania umowy (realizacji zamówienia), lecz nie dłużej niż do dnia 29.11.2019 r. z uwagi na: - wydłużenie toczącego się postępowania ponad pierwotnie przewidziany termin składania ofert; - wydłużenie toczącego się postępowania ponad pierwotnie przewidziany w SIWZ termin związania ofertami 30 dni; - istnienie realnego zagrożenia w terminowym realizowaniu płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych; - uwarunkowania społeczne np. protesty, strajki itp.; - korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do KIO, skargi do Sądu Okręgowego, powództwa sądowe); - wystąpienie siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia. 2. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 3 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia. 3. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy. 5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana osób wskazanych do kontaktów w sprawie realizacji zobowiązań umownych.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dysk twardy „SSD” lub „SSHD” w komputerach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na monitory pow. 24 miesięcy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Okres gwarancji na komputery pow. 24 miesięcy
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)