Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki.

Publication date 2019-07-24
End date 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577626-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 154000002, 158942003, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 Zadań:
a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych;
e. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z bieżącymi zamówieniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 118083bf-3cd1-4879-a645-2521c45ba292
Biuletyn 577626-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Regon 79963500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Ząbki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 781 60 66
Zamawiajacy fax 22 762 05 08
Zamawiajacy email sp2zabki@neostrada.pl
Adres strony url www.sp2zabki.idsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.sp2zabki.idsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp2zabki.idsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są pod rygorem niewazności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki, pokój Nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach z siedzibą ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki.
Numer referencyjny SP2.ZP.271.02.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 Zadań: a. Zadanie Nr 1 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych; b. Zadanie Nr 2 – Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów; c. Zadanie Nr 3 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych; d. Zadanie Nr 4 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych; e. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę produktów spożywczych (zgodnie z bieżącymi zamówieniami Zamawiającego) transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa powyżej do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający jego ubezpieczenie w zakresie prowadzenia działalności o wartości minimum 100000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolności techniczne Dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku – na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony w ppkt 3b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);
Zakresie warunkow udzialu dokumenty potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę opłaconego ubezpieczania w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 100000,00 PLN
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy jedynie Wykonawcy, który składa ofertę na realizację Zadania Nr 4 - Wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca składa : 1. Pełnomocnictwo jeżeli Ofertę składa pełnomocnik, 2. Parafowany wzór Umowy, 3. Wypełniony Formularz cenowy dla Zadanie którego oferta dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie: a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto, d. ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy w zakresie : a) pkt. d nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych. c) w zakresie pkt. a i c w przypadku zmiany ilości posiłków. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polska
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)